PDA

View Full Version : Death_Jedis infamous Bar Fight!


BongoBob
06-30-2003, 02:41 AM
I'm gonna revive Death_Jedi's infamous Bar Fight! Not many people participated in it, since not many people here go to the role playing section. But seeing as how sucessful the square go thread was, Why Not? Here's how it works for those of you not familiar with it. You attack somone(preferrably in an absured way) and say how many posts they are out for. The maximum posts a person can be out is 3, and you can't kill them(maming is allowed:D). Heres an example...
*Grabs a bottle of old jack daniels and smacks lj over the head with it.LJ is out for two posts*
And so on.
BRING IT, MO_FOs!

PS_LJ, that was just an example, you can post still.

Drivian Taluus
06-30-2003, 02:46 AM
You *hic* wanna star' sumfin'? I'll, *hic* I'll, *hic*, BASH YUR GUTSSS OUT... *Smashes BongoBob with a liquor bottle*

Icemaniax
06-30-2003, 03:48 AM
Youuu gyws arrrr so supid.. *hic* i coud take you all

Boba Rhett
06-30-2003, 04:18 AM
*Sits in the back, enjoying the free show as he sips on a delightful bellini iced tea*

BawBag™
06-30-2003, 05:47 AM
Ah hah! Fools! Now I have much combat experience from my thread!
*Picks up bar stool and smacks everyone*
-Drinks some whiskey-

Sam
06-30-2003, 05:48 AM
how many bar fight/fight threads do we need?:confused:

Semicolon
06-30-2003, 05:53 AM
We need all the threads we can get ;)

Dresses up in Kevlar

HertogJan
06-30-2003, 06:43 AM
*sigh*

Stop fighting and drink beer... Makes all of us more happy anywayz... :rolleyes:

BongoBob
06-30-2003, 07:33 AM
Yay! Rhett replied to a topic of mine!:D(Pssst..can I borrow some elves?)
*Picks up a table throwing it at Bawbag, hitting semi and drivian in the process*

You want beer! Here's your beer!
*Slams a bottle of bud on HJ's head.
hehehe...

PS_Scratch the amount of posts you're out thing(Noone apparently listned to that part.)

HertogJan
06-30-2003, 09:23 AM
Originally posted by BongoBob
You want beer! Here's your beer!
*Slams a bottle of bud on HJ's head.
hehehe...


Ooooh now you've done it, if it was Hertog Jan beer, ok, I'd forgive you, but BUD is WAAAAAY too much for me :mad: :mad:

*slashes BongoBob's head off with his sword and then pisses in his mouth, while feeding his dick to a dozen of mad rabid dogs*

Hehehe, damn I'm sick :)

BongoBob
06-30-2003, 09:29 AM
Hmmm..lucky you I'm not easily offended, or else I'ld report you to a mod. Please keep it apropriate!:mad:

*Takes a swig of a mystery concaction(sp?) and spews it into a flame aimed at HJ, giving him 3rd degree burns across his entire body*
Thats good:D

WolfmanNCSU
06-30-2003, 10:59 AM
*WolfmanNCSU Enters bar*

"Why is it that every time I come here to drink, there is a fight breaking out. Tough crowd."

WolfmanNCSU orders a LIT and drinks while humming the cheers theme for the next 2 posts

:cheers:

Thrackan Solo
06-30-2003, 11:25 AM
*pulls out his plastic coke bottle and hits Bongo*

Crap! Why isnt this working?

*runs out of fight thread to go respond to the other 500 fight threads*

SPAM! HERE I COME!

Sam Fisher
06-30-2003, 11:27 AM
Why do we need to start another fight thread? There is one still on the first page of the Swamp! Go there.

HertogJan
06-30-2003, 12:00 PM
Originally posted by BongoBob
Hmmm..lucky you I'm not easily offended, or else I'ld report you to a mod. Please keep it apropriate!:mad:

*Takes a swig of a mystery concaction(sp?) and spews it into a flame aimed at HJ, giving him 3rd degree burns across his entire body*
Thats good:D

Hey c'mon, you smashed a NON-Hertog-Jan beerbottle on my head!! And what is not appropriate, you could piss in Postal 2 too!! :rolleyes: (that wasn't meant as an insult, more as an indication that I use to cuss and that most people I meet, don't mind me using 'language')

*drops a timed bomb in the bar and runs away*

*3*
*2*
*1*

*Bomb goes off blowing everyone sky-high, where they 'meet' a Boeing 747 in a very painfull way*

Drivian Taluus
06-30-2003, 03:17 PM
Lookit dat! Angels!

*starts smooching hot (female) flight attendants*

Whoopsie! Gotta get back to dat barfigh' tingy!

*aims plane at bar*

I''ll be *hic* thar in a jiffanany!

*plane stops in mid air right above bar*

Whut duh frunky hecksh? Who did dat? *hic*

Icemaniax
06-30-2003, 04:29 PM
[i]lived through the explosion[/]

wook at dat, *hic*i cawn mowve dat plane *hic* wit my hand *hic*

-=ReApEr=-
06-30-2003, 04:42 PM
*Walks in and looks for the strip show*

Directions please people, directions. :p

Icemaniax
06-30-2003, 04:45 PM
Leads Reaper to the Mens Restroom and locks door

Drivian Taluus
06-30-2003, 05:18 PM
Haw! Now wet's waste evewywone! Powah to da peopleses!!!

*starts a riot*

Polizei: Halt! Du ist ein scheise kopfen!

WTF?!? I'll kill all o' yas!

*begins waging war on the Polizei*

Semicolon
06-30-2003, 05:39 PM
Originally posted by Drivian Taluus
Haw! Now wet's waste evewywone! Powah to da peopleses!!!

*starts a riot*

Polizei: Halt! Du ist ein scheise kopfen!

WTF?!? I'll kill all o' yas!

*begins waging war on the Polizei*

OMG! A German?

Agen
06-30-2003, 08:25 PM
*Letter bomb slips through letterbox*
What to do? tick tick tick.

BongoBob
06-30-2003, 10:16 PM
*Gives HJ the letter bomb, saying that it has pics of a naked girl doing sexc things while drinking HertogJan*
Dumbarse...

Agen
06-30-2003, 10:20 PM
*bang* everyone dies
Except me of course.

MikeDoggg2004
06-30-2003, 10:25 PM
I think your views are funny in all of you posts and I think you bring good character the message boards

BongoBob
06-30-2003, 10:27 PM
Mike, just cause I'm your friend, don't make me look smart. I am not smart. What soever.
*Hits mike in the nutz to get things moving for him*
Welcome!

MikeDoggg2004
06-30-2003, 10:31 PM
lol

Agen
06-30-2003, 10:46 PM
Hey bobkins, don't take all the credit, he was obviously addressing ME.
here's 25 points kid :D


PS: please refrain from incredibly short posts saying things like lol, hmm, yes etc. :) they're looked upon as spam.

topshot
06-30-2003, 11:21 PM
I walk into the bar and sit at a nearby booth. A service droid comes up to me.

"Is there anything I can get for you, sir?"

I replied,"Yes. Corellian Ale. On the rocks!"

"Anything else, sir?"

"No, that will be all, thank you...."

Ignoring the mayhem going on in here, I began flipping through the channels until somebody threw a table leg at me. I get out of my seat, pick it up, and question everyone about who threw the table leg at me.

"Um, it was this guy with a spoon for a weapon."

"Which guy?"

"That guy over there!"

"Thank you......"

I take a huge katana and knock Agen out with the butt of the katana's hilt.

Agen's out for 2 posts.

BongoBob
07-05-2003, 02:18 PM
Takes empty seat next to topshot.

Hey ts, whats goin down, dude?

Nothin> Really? You? Really? OH!
*Throws correlian ale glass right at his nards.*
WOW! You were right!