PDA

View Full Version : Landspeeders and Swoops!


Kyren Valinor
07-05-2003, 01:43 AM
I came on to a speeder guarded by some Gungan NPCs and they ran me down :( Does anyone have a speeder?

Opa
07-05-2003, 02:12 AM
no that should be in a patch that is ocming up tho, along with player ran cities :)

Jatari Bazrak
07-05-2003, 02:29 AM
correctamundo wraag. :Prplgh: :lol:

Mister E
07-05-2003, 01:24 PM
I also found svereal X-wings and lambda class shuttles... but they are all owned by NPC's.. i just wonder if they will ad a profession for the making of transporttion.

Jatari Bazrak
07-05-2003, 01:55 PM
yeah taxi driver. :lol:

Deathstalker
07-06-2003, 04:37 AM
No I do not think that the game will have anything to do with spaceflight or making space vehicles because that would make the game too big because then you would have a MMORPG and a game with space flight combat. No one would get anything done. ANd yeah speeders will be later on. Question how much personal cash does everyone have thus far.

Lord_Vessen
07-06-2003, 05:28 AM
Well, in a couple of years the expansion will come out called...Space Expansion where you can build space vehicles and pilot them.

Sunshine Badass
07-06-2003, 01:44 PM
I think it would be kinda silly to release the first expansion called, Space Flight... and there would be no space travel... pointless. Plus it would make some people cry, and we do not want that. Spaceships will be in the expansion in a couple of months, to a little more than a year down the road.:D :D :D

Exar_reborn
07-06-2003, 03:18 PM
I just know that I'm gonna save my money up for a speeder and screw over my armour and weapons b/c once you get yourself a speeder than you can get your missions done so much faster.