View Full Version : My 1 Year anniversary

Clemme w/Stick
09-10-2003, 06:02 PM
7 days ago I had been here for a year. I wanted to post this on the day, but since I wasnt here nor thought about it there, I didnt post it.
I fact I came back yesterday, and it just popped into my head 2 mins ago that I had to post this.

It has been a long year, and I'm glad that I've been here. I want to thank all the ppl here, for being worth coming back to.
But I wanna give 1 special thank to my main man Groovy. I really wanna thank him for getting me through the acadamy, for answering my questions and so on, and just for being the person that he is.

Lets take another year, shall we?

Thx again.


09-10-2003, 06:06 PM
congrats to you buddy, bring on the beer! :D

09-10-2003, 08:38 PM
Yay. It was mine 2 motnhs ago. :wavey:

09-10-2003, 10:18 PM
I joined one year, three months, and three days ago. Of course, having not been here for a while kinda evens it out to a little less than a year that Ive posted here.
That must make this av more than a year old. Yay. Hooray for avvie.

The Count
09-10-2003, 10:32 PM
I've been here well over a year and still aint got over 1000 posts.

Darth Eggplant
09-10-2003, 10:45 PM
i give to thee one jawa for an anniversary present:jawa

Darth Groovy
09-11-2003, 01:06 AM
The pleasure was mine Clemme ball. And for your anniversary, I give you your very own Kangaroo! :D


Clemme w/Stick
09-11-2003, 06:26 AM
Yay, just what I've always wanted. My very own kangaroo and Jawa. Time to start torturing the Jawa....err did I just say that?
How about making the Jawa and Kangaroo fight each other?

Oh well, I might as well treat them good.


09-11-2003, 08:59 AM
Congrats Clemme. :cheers:

Here, have a cookie.... :D


Sam Fisher
09-11-2003, 12:43 PM
Congrats Clemme:D

I'm going to have to find something to give you... hmmm...

09-11-2003, 12:49 PM
....holy crap you know what i just realise...ive been here for a year and i dident even notice. anyways congrats my man

here have a 1 year anniversary joint. rolled by me the one the only (thank God) WD!