PDA

View Full Version : Rogue Squadron


Link_Solo
03-02-2004, 09:48 AM
Anybody out there wanna join Rogue Squadron?


PS:I can only accept 11 pilots :x-wing:

Boba Rhett
03-02-2004, 10:22 AM
... Pardon?

IG-64
03-02-2004, 10:31 AM
Please specify more information...

STTCT
03-02-2004, 01:34 PM
Ooooo

Are you gonna be our Rogue Leader??? :eek:

Astrotoy7
03-02-2004, 02:27 PM
hooray ! LF first member under 5 years old !

Yeah, I wanna be luke...whooooosh ! :p

MTFBWYA

DarkLord60
03-02-2004, 03:33 PM
Originally posted by Astrotoy7
hooray ! LF first member under 5 years old !

Yeah, I wanna be luke...whooooosh ! :p

MTFBWYA
wise a$$ lol I think he is talking of a clan.

ExcelsioN
03-02-2004, 06:52 PM
Say what? :confused:

Pilots for what?

Alegis
03-02-2004, 06:56 PM
i wanna be wedge antilles

Perhaps some sort of clan??

swphreak
03-02-2004, 07:04 PM
I wanna be Face.. oops, that's Wraith Squadron. Just ignore me

rick ulo 11103
03-02-2004, 07:14 PM
this can be described in three words (or letters)

what the f**K!!!

(or) WTF!!!

ET Warrior
03-02-2004, 08:56 PM
Are you from the future?

-=DarkZero=-
03-03-2004, 12:49 AM
Perhaps this is a matter typed up in the wrong forum section. And if anyones going to be Wedge Stenro Antillies it's me :@

Astrotoy7
03-03-2004, 01:05 AM
Originally posted by Dante Vandetta.
...Perhaps this is a matter typed up in the wrong forum section...

yep, could be, or perhaps he has devised the most surreal n00b introduction post to grace the swamp....

*puts on lateral thinking hat*

nah, I still say he's 5...

"Look, I'm Porkins......POWWWW!" (sticks gut out, makes exploding noise) :p


MTFBWYA

Hiroki
03-03-2004, 01:10 AM
Originally posted by ET Warrior
Are you from the future?

Of course he isn't. He's from a long time ago in a galaxy far far away. His parents basement in 1983.

Neverhoodian
03-03-2004, 01:33 AM
originally posted by StarWarsPhreak
I wanna be Face.. oops, that's Wraith Squadron. Just ignore me

Can I be Lieutenant Kettch?

Yub Yub, StarWarsPhreak! :ewok:

I'm suprised no one's wanted to be Corran Horn yet.

-=DarkZero=-
03-03-2004, 02:23 AM
Maybe, our first mission is to like, Steal cereal from Kellogs, and eat it infront of Tony The Tiger!

Crow_Nest
03-03-2004, 11:22 AM
LoL, he must be recuriting for the Rouge Squadron game. :p

And astro even if he is 5 or below just leave the kid alone will yas?

Hermie
03-03-2004, 01:01 PM
http://photos.mossgreen.net/html/upload/wtf.jpg

STTCT
03-03-2004, 01:07 PM
i'll just get this one in here before they close it.

http://www.ebaumsworld.com/forumfun/misc15.jpg

Astrotoy7
03-03-2004, 01:39 PM
Originally posted by STTCT
i'll just get this one in here before they close it.

http://www.ebaumsworld.com/forumfun/misc15.jpg

Indeed. And Crowski, what's up, are you and IG ovulating today....you both seem to be on my case today like a pair of baudy detectives..... ah, well, until this character clarifies himself and his intentions with this therad I have no choice but to goad him. At least if he responds and says, "Astro I am 21 and I am offended by your stoopid comments", we may at least know that he's : a)possibly human b)possibly sane :p

MTFBWYA

IG-64
03-03-2004, 01:43 PM
Originally posted by Astrotoy7
Indeed. And Crowski, what's up, are you and IG ovulating today....you both seem to be on my case today like a pair of baudy detectives..... ah, well, until this character clarifies himself and his intentions with this therad I have no choice but to goad him. At least if he responds and says, "Astro I am 21 and I am offended by your stoopid comments", we may at least know that he's : a)possibly human b)possibly sane :p

MTFBWYA

i'm going to ignore your remarks from now on, k?

Astrotoy7
03-03-2004, 02:03 PM
Originally posted by IG-64
i'm going to ignore your remarks from now on, k?

ok, and we'll get back to the luv fest tmrw....I think Ima bit warped today coz I havent had my FFX-2 fix and my partner is having a difficult time with certain personal issues which I am helping her sort out... *sigh*

MTFBWYA

IG-64
03-03-2004, 02:06 PM
Originally posted by Astrotoy7
ok, and we'll get back to the luv fest tmrw....I think Ima bit warped today coz I havent had my FFX-2 fix and my partner is having a difficult time with certain personal issues which I am helping her sort out... *sigh*

MTFBWYA

...

_o

Astrotoy7
03-03-2004, 02:08 PM
Originally posted by IG-64
...

_o

I really dont know what that means ! plz explain !

MTFBWYA

IG-64
03-03-2004, 02:18 PM
Originally posted by Astrotoy7
I really dont know what that means ! plz explain !

MTFBWYA

well, first you talk about our first love, then you say your warped, then you talk about your friend's "certain personal issues"

which to me generates _o

Astrotoy7
03-03-2004, 02:36 PM
Originally posted by IG-64
well, first you talk about our first love, then you say your warped, then you talk about your friend's "certain personal issues"

which to me generates _o

ok...raised eyebrow I guess...

first love : when I said 'luv fest' ? ie. i want to get back to being friendly .....because I feel out of sorts = warped.....and have posted some strange things today/tonight.....(prompting you to tell me to stfu :( )...and why do I feel out of sorts...because my gf is going through a bad time at work and may lose her job, and we are just worried about being able to pay bills, mortgage, take care of 15yp(my partners duaghter).....

I hope that clarifies..........

please dont post the "I dont care" thing or Astro will cry and never come back here again.....

MTFBWYA

Sivy
03-03-2004, 02:45 PM
Originally posted by STTCT

http://www.ebaumsworld.com/forumfun/misc15.jpg

it actually has two pancakes on its head... by hey, why split hares!


hehehehehehehehheehehehe


sorry to hear about your g/f astro :(

Astrotoy7
03-03-2004, 02:51 PM
Originally posted by Siv
it actually has two pancakes on its head... by hey, why split hares!


hehehehehehehehheehehehe


sorry to hear about your g/f astro :(

thank you for your concern. fingers crossed, every thing will eventually turn out ok.... :confused:

MTFBWYA

* * *
tries to veer back on topic

* * *

I think Link_Solo is having us on, he's probably a bored young rapscallion from the clans or modding forum......who's trying to form a 'Rogue Squadron' clan for the new 'Star Destroyer' siege map which has been 'unlocked'(? best description ?) for JA

MTFBWYA

MTFBWYA

IG-64
03-03-2004, 02:53 PM
Originally posted by Astrotoy7
ok...raised eyebrow I guess...

first love : when I said 'luv fest' ? ie. i want to get back to being friendly .....because I feel out of sorts = warped.....and have posted some strange things today/tonight.....(prompting you to tell me to stfu :( )...and why do I feel out of sorts...because my gf is going through a bad time at work and may lose her job, and we are just worried about being able to pay bills, mortgage, take care of 15yp(my partners duaghter).....

I hope that clarifies..........

please dont post the "I dont care" thing or Astro will cry and never come back here again.....

MTFBWYA

aww, I care, just don't post any more strange and/or offensive things and we cool :D

Astrotoy7
03-03-2004, 02:57 PM
Originally posted by IG-64
aww, I care, just don't post any more strange and/or offensive things and we cool :D

cool. sounds good to me. tho' I still think stfu is harsh... I would just say "astro, cut it out plz, I am offended by your comments" .. I respond to that stuff much more positively, most would....

no matter, your words are yours to choose, of course

*yawn* .....*Astro trundles off to sleep...it's nearly 3am in Ozstralia.....*

MTFBWYA

IG-64
03-03-2004, 03:00 PM
Originally posted by Astrotoy7
cool. sounds good to me. tho' I still think stfu is harsh... I would just say "astro, cut it out plz, I am offended by your comments" .. I respond to that stuff much more positively, most would....

no matter, your words are yours to choose, of course

*yawn* .....*Astro trundles off to sleep...it's nearly 3am in Ozstralia.....*

MTFBWYA

I only said stfu because i've been told stfu, and I know it's effective.

Oh well, g'night mate.[/steriotype] ;)

Astrotoy7
03-03-2004, 03:07 PM
Originally posted by IG-64
I only said stfu because i've been told stfu, and I know it's effective.

Oh well, g'night mate.[/steriotype] ;)

nitey nite...lets join Rogue Squadrons flight.....

*Zzzzzzzzzzzzz*

ET Warrior
03-03-2004, 10:19 PM
Is there ANY purpose to this thread? I'm so confused.:confused:

obi
03-03-2004, 10:32 PM
Astroy, IG, get off eachother's throats.

Now, as for what to do with this thread...

hmm...

http://www.wsmcafe.com/new_users/1/2/12251510qy9/image5page3.jpg