PDA

View Full Version : Music that is kinda dumb but makes you feel like dancing?


TheHobGoblin
03-07-2004, 12:35 AM
I hate when that happens I end up getting the song, I find Blue by efile 65 to be one of those

What get's you in to the disco groove:D

El Sitherino
03-07-2004, 12:49 AM
Disco sucks.
alot of music makes me dance <_< dunno any stupid music that makes me dance so.... *shrugs*

TheHobGoblin
03-07-2004, 12:53 AM
I don;t mean disco, but any music that gets you dancing nomatter what.

IG-64
03-07-2004, 01:34 AM
Songs they play at sonic

obi
03-07-2004, 01:40 AM
"we love da subs"

The Quiznos sub commercial. Song by the Spongemonkeys.

I know, it's sad.

Shut up.

TheHobGoblin
03-07-2004, 01:48 AM
Beware of Papercuts!

IG-64
03-07-2004, 01:56 AM
Dancing games usually apply

Miko Reglia
03-07-2004, 02:24 AM
Heh, I'm not very fond of rap, but whenver Hey Ya! comes on the radio, I mean I just start shaking like a polaroid picture...:D

RoxStar
03-07-2004, 02:31 AM
Hey Ya by Outkast.

-=DarkZero=-
03-08-2004, 06:20 PM
I don't dance :D

But when I'm listening to murder music, gangster related stuff, I'll be all like, in the mood for it >_> But I don't dance...Unless it's with a girl and it's a slow dance, and it leads to Vodka and bed afterwards >_> Ahem...Yup.

the_raven_03
03-08-2004, 06:57 PM
Originally posted by obi-wan13
"we love da subs"

The Quiznos sub commercial. Song by the Spongemonkeys.

I know, it's sad.

Shut up.

Those are awesome.


The got a pepper bar.

|GG|Carl
03-08-2004, 07:00 PM
Originally posted by RoxStar
Hey Ya by Outkast.
Well it's dumb allright...



What about "Everybody to the limit (http://www.homestarrunner.com/fhqwhgads.html)"?

Alegis
03-08-2004, 07:02 PM
"pump up the jam" if that aint dumb..oh and all typical 80 ies music with the synthesizers

Thrackan Solo
03-09-2004, 01:39 AM
Originally posted by Miko Reglia
Heh, I'm not very fond of rap, but whenver Hey Ya! comes on the radio, I mean I just start shaking like a polaroid picture...:D

Dont Shake it Like A Polaroid Picture (http://www.stuff.co.nz/stuff/0,2106,2818269a4560,00.html)

Shaking polaroids is dangerous to your health.:D

txa1265
03-11-2004, 05:23 PM
"Thank you falletinme be mice elf agin" by Sly and the Family Stone.

Mike

Prime
03-11-2004, 05:33 PM
The Humpty Dance.

El Sitherino
03-11-2004, 05:46 PM
does the badger flash music count? >_>;;
I know, it's sad. :(

-=DarkZero=-
03-11-2004, 06:29 PM
ROFL! Badger badger badger badger badger badger badger MUSHROOOM MUSHROOOM, xD

RoxStar
03-11-2004, 08:51 PM
Originally posted by |GG|Carl
Well it's dumb allright...


What????

BLASHPEMER!

I also like Reptilian by The Strokes.

--ZeeMan--
03-11-2004, 09:30 PM
LMFAO blue by eiffel 65!!!! i just d/l that actually :-)



but one that is new that just has "that beat" would be Usher - Yeah

Miko Reglia
03-11-2004, 11:06 PM
Originally posted by Thrackan Solo
Dont Shake it Like A Polaroid Picture (http://www.stuff.co.nz/stuff/0,2106,2818269a4560,00.html)

Shaking polaroids is dangerous to your health.:D

lol, i never knew that...:eek:

ZBomber
03-12-2004, 12:29 AM
I never dance.... like... ever.... :(

Sorry, but sometimes I sing along (if I'm alone, ofcourse. >_>)

*me starts to sing random Aerosmith Songs*

txa1265
03-12-2004, 12:41 AM
Originally posted by Miko Reglia
lol, i never knew that...:eek:

That is because it isn't true. A long time ago (for me, even) it was true because the chemicals were exposed. That was before Star Wars.

In the modern era it is a self-contained system.

Mike