PDA

View Full Version : photoshop phriday?


Alegis
08-02-2004, 04:22 PM
Me was thinking; how about a yoda's swamp photoshop phriday? Like each week one posts a pic and that one gets transformed. doesnt have to look professional

PS: yay a year on lucasforums. One year wasted. Up for another!

Pad
08-02-2004, 05:17 PM
Originally posted by Alegis Gensan
Me was thinking; how about a yoda's swamp photoshop phriday? Like each week one posts a pic and that one gets transformed. doesnt have to look professional

PS: yay a month on lucasforums. One year wasted. Up for another!
Can you explain your idea a bit more cause I understand zip what you are trying to say.

RoxStar
08-02-2004, 05:26 PM
Every "Phirday" Someone would post a pic and then people would photoshop it and post it the next week. Sounds like a good Idea to me. A good way to look forward to the weekend.

manoman81
08-02-2004, 05:45 PM
I'm up for it.

Anthony
08-02-2004, 07:23 PM
I vote yes.


...Too bad theres not a poll. : P

EDIT: Yay to 1 year at LF.

Samuel Dravis
08-02-2004, 07:56 PM
Sounds fun. :)

topshot
08-02-2004, 08:38 PM
Hmmm. Sounds like a nice idea, but let's weigh the Pros and Cons a little bit.........

*Weighs the pros and cons on a balance. Balance breaks.*

Aw, wtf? Let's give it a go! :cool:

RoxStar
08-02-2004, 11:58 PM
I know its not friday but heres one to tide us over.

http://www.ci.gulfport.ms.us/leisureservices/trent%20lott.jpg

GonkH8er
08-03-2004, 06:05 AM
heh, someones been stealing ideas from somethingawful.com


if anyone wants to know what they do for their photoshop phridays, go check them out. some of them are hilarious :)

Alegis
08-03-2004, 06:19 AM
I'm not the only one to steal their idea and cool name, a lot of sites do it :p most of em are hilarious.

Well rox i'll give it a try later :)

Joetheeskimo
08-05-2004, 07:23 PM
Sounds good, but this thread went down really fast and it's only been a day, so I figured I'd bump it up. :)

I'd participate if I still had access to my computer...:(

ET Warrior
08-05-2004, 07:56 PM
I know it sucks, but all I have is Paint

http://img17.imageshack.us/img17/7753/friday.jpg

ZBomber
08-05-2004, 08:40 PM
Originally posted by ET Warrior
I know it sucks, but all I have is Paint

http://img17.imageshack.us/img17/7753/friday.jpg

Jed? :D

Good pic. :p

jebbers
08-05-2004, 10:39 PM
monica lewinsky??? could she be under the podium?:xp:

Joetheeskimo
08-06-2004, 09:10 AM
LMAO! Nice job man! :lol:

I think I'll use paint too.

Alegis
08-07-2004, 05:36 AM
yes! mspaint mondays!

I dunno for this one, was out of any inspiration
http://users.skynet.be/alegis/gameover.JPG

Astrotoy7
08-07-2004, 06:54 AM
my mspaint.exe skillzz ROXXORRZZZ !!

http://server6.uploadit.org/files/astrotoy7-NINJADUDE.JPG

mtfbwya

RpTheHotrod
08-07-2004, 01:02 PM
Dedicated to "Cool thread, d00d!"

http://www.jaguarfx.net/hotrod/change4.jpg

Alegis
08-07-2004, 01:08 PM
rofl nice work :D

Joetheeskimo
08-07-2004, 02:28 PM
These are great :lol:

IG-64
08-08-2004, 01:25 AM
http://img13.exs.cx/img13/5323/saddam1.jpg

tis friday again :p

El Sitherino
08-08-2004, 03:22 AM
http://www.boomspeed.com/insanesith/saddam1.jpg

I wish I had photoshop on this computer. :\

RpTheHotrod
08-08-2004, 04:26 AM
http://www.jaguarfx.net/hotrod/changeb4.jpg

|GG|Carl
08-08-2004, 04:39 AM
:rofl:
Good one!

Boba Rhett
08-08-2004, 06:01 AM
I'm on a really bad computer so I couldn't do much but here's mine.


"Nice Try Saddam" :D

CapNColostomy
08-08-2004, 06:33 AM
Originally posted by Boba Rhett
I'm on a really bad computer so I couldn't do much but here's mine.


"Nice Try Saddam" :D fookin' hillarious.

Doomie
08-08-2004, 07:08 AM
Hehe... these are great.

manoman81
08-08-2004, 08:09 AM
Not the best...

http://img2.exs.cx/img2/2971/manomansversion.jpg

Astrotoy7
08-08-2004, 08:23 AM
Originally posted by Boba Rhett
I'm on a really bad computer so I couldn't do much but here's mine.


"Nice Try Saddam" :D

he he he....where ya been Rhett, I almost was starting to miss your wise-a$$ antics.... nb. almost is in italics :p


oh yeah, here's mine...... nice pic IG, makes it soooo easy ! :D

http://server6.uploadit.org/files/astrotoy7-SaddamWally.JPG

mtfbwya

Alegis
08-11-2004, 01:10 PM
http://www.third-core.org/alegis/class.jpg

I wish I had photoshop on this computer. :\
use paint! :D

nice ones, especially rps! :D

ET Warrior
08-11-2004, 01:39 PM
Another crappy one by me ;)

ZBomber
08-11-2004, 02:04 PM
Holy ****! :rofl: :rofl:

I gotta save all of these :lol: