PDA

View Full Version : Whos your fave NPC


TheOutrider
10-07-2004, 08:08 PM
I pick Carth for some odd reason I think hes cool

TheOutrider
10-07-2004, 09:04 PM
Don't rush to vote and post [/sarcasm]

tsunamipunk
10-07-2004, 11:46 PM
HK for the obvious reasons.

narfblat
10-08-2004, 12:42 AM
HK for the obvious reasons.
[hk-47 voice]Interrogation: What are those reasons, organic meatbag? [/hk-47 voice]

*Yoinked*
10-08-2004, 01:13 AM
I pick Canderous cause I think he is soooooo cool, and cause he is mandalorian! :fett:

stingerhs
10-08-2004, 05:36 AM
Statement: I am more than willing to engage in unprovoked combat. All to please the master by slaughtering useless meatbags. :D

Prime
10-08-2004, 07:12 AM
I like Bastila because she has a nice ass.

Darth333
10-08-2004, 07:33 AM
I like Carth because he has a nice ass :p ...especially the one you find on svösh's site: http://www.angelfire.com/crazy2/xclone_0101/kotor_mods.htm/

But I think my fav npcs are Jolee and Hk-47 because of their funny dialogues.

stingerhs
10-08-2004, 09:27 AM
Originally posted by Prime
I like Bastila because she has a nice ass.
Originally posted by Darth333
I like Carth because he has a nice ass :)

*spits 'red bull' all over moniter*

:rofl: :rofl: :rofl:
LOL!!! :D

RedHawke
10-08-2004, 08:22 PM
^^^^
:rofl: LOL at both Prime and Darth333! :animelol:

Originally posted by Prime
I like Bastila because she has a nice ass.

Ditto... Bastila is one hot collection of pixels! :naughty:

But Jolee definately has some of the best lines in the game, with HK-47 coming in a close second.

:D

illuzion69
10-09-2004, 06:49 AM
Got to go with hk, he's got attitude and what he says is hilarious.

MTV2
10-09-2004, 09:53 AM
I'd have to say...Jolee!!, yay, what a great character

MTV2
10-09-2004, 09:54 AM
Originally posted by RedHawke
^^^^
Ditto... Bastila is one hot collection of pixels! :naughty:

:rofl:collection of pixels?:rofl:

Achilles
10-09-2004, 05:42 PM
Originally posted by Prime
I like Bastila because she has a nice ass. Bastila's got a badunkadunk :confused:

Favorite NPC...I don't like any of them. Maybe I've just played KotOR too many times.

RedHawke
10-09-2004, 05:53 PM
Originally posted by MTV2
:rofl:collection of pixels?:rofl:

:D

But to answer your question... anything you see on your screen is technically a collection of pixels. ;)

Originally posted by Achilles
Bastila's got a badunkadunk :confused:


What's a badunkadunk???

Achilles
10-09-2004, 06:12 PM
Originally posted by RedHawke
What's a badunkadunk??? Google anyone??? (http://www.google.com/search?hl=en&q=badunkadunk&spell=1) :D

RedHawke
10-09-2004, 06:18 PM
Originally posted by Achilles
Google anyone??? (http://www.google.com/search?hl=en&q=badunkadunk&spell=1) :D

I feel so old and out of touch now...

*Redhawke gets out cane and hobbles away from thread*

:D

JediConsularAD
10-09-2004, 06:26 PM
hk-47 all the way

PoM
10-18-2004, 11:09 AM
Question: Why would organic meatbags, or anything else such as you even bother asking me the question?
Also, if you disturb master again i might use this blaster rifle the way its ment to be used.

Edit: I like Juhanis name. Juhani... Its quite cool actually.

Achilles
10-18-2004, 11:58 AM
Originally posted by TheKnife
Edit: I like Juhanis name. Juhani... Its quite cool actually. It's Finnish for "John" :)

stingerhs
10-18-2004, 01:00 PM
Originally posted by Achilles
It's Finnish for "John" :)

umm, wow, i did not know that. hmm, a female with a masculine name... interesting indeed....

DarthBuzzard
10-18-2004, 08:06 PM
HK-47. I keep unlocking even funner, better dialogues. :D

FiEND_138
10-18-2004, 10:31 PM
Originally posted by Darth333
But I think my fav npcs are Jolee and Hk-47 because of their funny dialogues.

Same here. The best written/spoken characters in the game, IMHO.

RedHawke
10-18-2004, 10:56 PM
Originally posted by Achilles
It's Finnish for "John" :)

I did not know that, I guess you learn something new everyday! :D

Cyborgninja
11-02-2004, 04:20 PM
I am gonna have to go with my man wook big z

UrchSr
11-03-2004, 07:12 AM
Originally posted by stingerhs
umm, wow, i did not know that. hmm, a female with a masculine name... interesting indeed....

She is kinda Butch. I thought that Felines were all prrrrs and sexy romp arounds. This one time my wife dressed up as a cat and, whoa boy, let me tell you...nevermind.

Jolee was always good for a laugh, and he balanced my party with the dark powers.

StoneDragon
11-05-2004, 11:48 AM
Hk-47, absolutely. "Meatbag."

darth_nemisis
11-12-2004, 07:24 PM
I picked Carth. I know he was kind of a pansy and stuff, but I liked him.

darth_nemisis

ChAiNz.2da
11-13-2004, 12:43 AM
Hands down, Jolee for me. He's the grumpy, been there-done that, bitter old man I aspire to be when I "grow up" ;)

I've pretty much got the memory lapse down to a tee... :rolleyes:

"Now, what were we talking about?"

Darkside_tanro
11-15-2004, 08:34 AM
Mission is most def my favourite character. Somethin about that blue skin..... Plus shes not to old to be illegal ....

Aleggy
11-15-2004, 09:52 AM
Originally posted by RedHawke
I feel so old and out of touch now...

*Redhawke gets out cane and hobbles away from thread*

:D

say Red Hawke i gotta ask you are you occasionally looking in the mirror and noticing you skin turning green or your growing shorter rather than taller and are you findin yourself talking in a backward kinda way

coz if so you could be turning into yoda lol

if so my diagnose would be too much star wars

treatment : stop all things star wars right now send me your copy of kotor and all mods, and send me all items relating to star wars that you own

back on topic: my fav npc was trask coz he died early and spoke the least throughout the game

i would have chosen juhani but she really needed better dialogues
:D

Cyborgninja
11-15-2004, 10:02 AM
back on topic: my fav npc was trask coz he died early and spoke the least throughout the game

i:D [/B][/QUOTE]



good point I wonder if the had a trask side quest for the female cahr. lol

RedHawke
11-15-2004, 08:41 PM
Originally posted by Aleggy
say Red Hawke i gotta ask you are you occasionally looking in the mirror and noticing you skin turning green or your growing shorter rather than taller and are you findin yourself talking in a backward kinda way
No, no green, but I do have a new penchant for wearing black clothes or black hooded robes, and I did cause a spark to leap from my hand to a doorknob the other day! :D

Back on topic: I still go with Bastila because she is very easy on the eyes. :D

stingerhs
11-15-2004, 10:45 PM
Originally posted by RedHawke
No, no green, but I do have a new penchant for wearing black clothes or black hooded robes, and I did cause a spark to leap from my hand to a doorknob the other day! :D

Back on topic: I still go with Bastila because she is very easy on the eyes. :D
that must be some nasty carpet you got there...
:lightning

[/topic]
hk-47. dialog is to die for, although hopefully not literally... :toilet1:

Rogue15
11-16-2004, 10:22 AM
bastila cause i like her accent and looks. and you can fall in lurve w/her. :D

bneezy
11-19-2004, 10:26 PM
HK-47. Anyone who is willing to kill for me on a whim is a friend in my book.

starmark2k
11-20-2004, 05:53 AM
Zalbars best

Cyborgninja
11-20-2004, 09:25 AM
Originally posted by starmark2k
Zalbars best

finally someone agrees with me

Mono_Giganto
11-30-2004, 12:19 PM
Originally posted by Achilles
It's Finnish for "John" :)

I remember someone on the forum a while back saying that their father's name was Juhani...

Lol gotta go with Zaalbar. Anyone surprised?

Nichpo
12-13-2004, 05:29 PM
Originally posted by Achilles
Google anyone??? (http://www.google.com/search?hl=en&q=badunkadunk&spell=1) :D

Just out of curiosity...how much time did you spend learning words like badunkadunk...?

:rofl: :rofl:

I vote Carth...don't know why but I like him :)

Darth Straker
12-18-2004, 09:45 AM
HK is the "MAN" !!!

Samurai DD
12-18-2004, 03:45 PM
"Ill gladly kill any meatbag that didnt vote for me"

DarthTDe
01-09-2005, 03:22 PM
[HK unit]Statement:My cousin is greater than any other meat-bag in KotOR.Except for that crazed old kook Jolee.[\Hk unit]

[Jolee]the others?!blah,blah,blah![\Jolee]

Sabretooth
01-10-2005, 03:14 AM
HK-47, Canderous and Jolee.

Keep guessing whom I picked. ;)

Renegade Angel
01-10-2005, 11:57 AM
[Force Persuade] Vote for HK you will!

DarthTDe
01-10-2005, 04:18 PM
Originally posted by Chains
[Force Persuade] Vote for HK you will!

YAY!!!YAY!!!YAY!!!

Kavar
01-10-2005, 08:55 PM
Jolee... good comic releif and backstory, essential character.

Sabretooth
01-11-2005, 01:47 AM
T3-M4. Never comments. Ultra-useful. Strong and good firepower, no boring story to boot.

*beep*
<_<
>_>
<_>

*scram*

Boba Rhett
01-11-2005, 11:25 AM
Where's the fun in that? Half the coolness is the interaction. :D

Derc
01-28-2005, 11:19 PM
Jolee.
Don't know why. Maybe his comic relief at times?

...and maybe because of the "I hate you, old man" option.;)

marmilla
01-29-2005, 10:42 PM
Originally posted by Prime
I like Bastila because she has a nice ass.

My character's ass was better... hmm.

I picked HK because he was always making everyone mad. Canderous was a close second. Bastila just cried way too much and threw fits. She did look pretty good with my character though. I was jealous of her better "figure". hahahaha :D

update: I think Bastila's battle meditation actually had something to do with her *ahem* curves and not with her jedi powers!

"I will now use my battle meditaiton" *shakes booty*

[all the sith boys] "o0o0o we are incapacitated!" [/all the sith boys]

teehee hee! :rofl:

FiEND_138
01-29-2005, 11:00 PM
^^^
:lol:

Nice.
Still laughing.

:rofl:

ChAiNz.2da
01-30-2005, 02:37 AM
Originally posted by marmilla
I think Bastila's battle meditation actually had something to do with her *ahem* curves and not with her jedi powers!

"I will now use my battle meditaiton" *shakes booty*

[all the sith boys] "o0o0o we are incapacitated!" [/all the sith boys]

teehee hee! :rofl:
:lol: :lol:
the 'new' Force Power.... "Force Wiggle"... :drool1:

jedi3112
02-01-2005, 02:56 AM
The jedi used Bastila's battle meditation to board Revan's ship and capture him. That must be something like this.

Bastila:'I will now use my battle mediation to board Revan's ship, contact Revan.' *shakes booty*
On Revan's bridge
Comm officer:'We're recieving a message from Bastila, it's for Revan only.'
Revan:'This is Revan.'
Bastila (still shakes booty):'I'm feeling lonely and I want to play, can I come aboard your ship Revan? Please help me Revan, you're my only hope.'
Revan:'Sure why not, just come aboard.'

showmethemoney
02-02-2005, 02:18 PM
Hk-47 for the comic releif :laughing: and other killing resones.:bdroid2:

Akimb0
02-19-2005, 05:24 AM
Anyone who calls people "organic meatbags" and likes to perform "negotiations" is good in my book!

DarkLordOnoga
02-19-2005, 06:37 AM
Basty is my favorite, with HK second.

Least favorite is Zaalbar and Juhani. Can't stand em.

Saturnine
02-20-2005, 04:32 AM
I voted for HK-47, since it is the only KoTOR-NPC that I actually like. :rolleyes:

Mission is just an annoying kid, Zaalbaar is a walking carpet, T3 has no personality, Canderous and Carth are annoying, stupid and smelling apes, Juhani has a man's name, Bastila is a whining bitch, and others are not worth of even mentioning. :o

Sam Fisher
02-20-2005, 06:55 AM
HK is the best ^^

Darth Smaug
02-20-2005, 07:39 AM
Originally posted by Prime
I like Bastila because she has a nice ass.

Yup :D Bastila ! :D