PDA

View Full Version : BEHOLD, THE l33t CIRCUS (spoilers)


KingCheez
09-17-2005, 12:30 PM
I got bored. So this is what would happen if Psychonauts Meat Circus was played by Oly, Raz, the Butcher, and all our other friends ONLINE.

(Razputin has logged in)
(Oleander has logged in)
(Butcher has logged in)
(Fake father has logged in)
(Bunny has logged in)
Raz: omg what, my house, cool!
Oleander: WTF, CHARACTER RESET BULLSHAT.
Bunny: lols, bunbunbun
Oleander: omg, must pk bunny
Raz: hey wate up dood
Oleander: WTF GIANT CIRCUS
Oleander: AWEXOME
Raz: hey wait no
Oleander: omg grinder spawning gay bunnies omfg omfg
Raz: hey i'll save you little oly
Oleander: OMFG ZONE!! OMG OMG LINKS
Raz: chain blast +1
Oleander: omg cool, lets go bunbun.
Raz: hey wait, why don't you just fly to the top of the tent
Oleander: shup i need levels
Raz: f u freakin crazy kid
Oleander: lols lets rock buns
Oleander: OMFG OMFG, DOOD, UNFAIR, MORE BUNNIES WTF
Raz: im coming dude!
Oleander: omg thanks d00d
Oleander: lets go buns
Raz: AAAGH
Oleander: f this this is ridiculous
Oleander: i swear one more link and i'm logging out.
Raz: i save you oly
Oleander: OMG DEAD
Oleander has deleveled
Oleander: THIS IS BULL!!! THIS IS COMPLETE BULL
Raz: oh shoot bunnies
Raz: zone
Oleander: f dis i'm going to spawn crystal
Raz: wait i called healer
Oleander: no
Raz: OMFG NO WAY, NOOO
*restart*
Oleander: ok im gonna do this right
Oleander: buns cast protect plz?
Oleander: stupid bunny omfg
Oleander: lets go anyway
Raz: AAGH
Oleander: aaah bunnies, omfg, this is ridiculous, im outta here
Raz: hooray
Oleander: omg tunnel of love, best map ever
Raz: wha
Oleander: lets rock buns.
Raz: grrr you annoying hyperactive little kids
Raz: there should be age limit on this game
Oleander: OMFG, BUNNY
Oleander: OMG OMG NOTORIOUS MONSTER OMG AAAAAAAAAAAH
Raz: dood no, its ok, the bunnies are sake
Oleander: NO, BUTCHER SPAWN
Raz: OH ****
Butcher: WHAT UP BUNNIES
Raz: stop typing in all caps
Butcher: NO WAY DOOD
Raz: ow, cleavers
Raz: ow broken arm
Butcher: ow my face
Butcher: BRB BURGERS, GONNA ZONE YOU TO BIG TOP
Raz: OMFG BULL, LET ME KILL YOU
FakeDad: lols, d00d awex0me
Raz: OMFG, I HATE YOU
FakeDad: lol how i throw pins?
FakeDad: hay y cant i swim
FakeDad: lols u cant either
Raz: no dont turn water on dad
FakeDad: lols, here comes da flood
Raz: this is gay **** i'm gonna log
FakeDad: no lols, lets pvp
Raz: fine then i log
FakeDad: lol, climb furst
Raz: omfg this is gay
FakeDad: shut up i higher lvl
Raz: did you buy your character
FakeDad: yea
Raz: omg.
Raz: hay i made it
FakeDad: shup
Raz: lol i did it! victory dance time
Raz: /dance
FakeDad: shup ch33ter, u hax
Raz: no
FakeDad: yeah
Raz: no
FakeDad: yeah
Raz: no
FakeDad: yeah
Raz: no
FakeDad: yeah
Raz: no
FakeDad: whatever im out
Raz: oh noooo
Butcher: lol, back
FakeDad: awes0me lets party
Butcher: ok lets rock dood
Raz: i hit you with pin
Butcher: F IT STOP THROWING PINS N00b
FakeDad: no i like playin catch
Butcher: grrr omg, meat grinder
(RealDad has logged in)
RealDad: TOOK ME THREE HOURS TO LOG IN, SERVERS ARE **** EFFING MAINTENANCE
RealDad: oh hey son let me get this guy
FakeDad: aaaaaagh n00b, U HAX, U ALL HAX, GARRRRR
Raz: thanks dad!
RealDad: alright lets change servers dude
ButcherFakeDad: I DONT THINK SO
RealDad: omg, theyre definitely hacking
Raz: effing server errors
ButcherFakeDad: lol hold on
(ButcherFakeDad has changed name to Dadmonster)
RealDad: raz, im gonna give all my stat points to you
Raz: AWESOME
Raz: omg i on fire
Dadmonster: RIFK, myg0t OWNZ U
Raz: shut it
Dadmonster: omfg, we have been killed
Dadmonster: DELEVEL?!?! BULL WE HAD BUFF
Dadmonster: WE HAD FREAKING BUFFFffff.....
(Dadmonster has logged out)
RealDad: lets rock
Raz: why are we running backwards
RealDad: idunno
Raz: omg, sleep spell, omg, cheating
RealDad: hey raz wake up!
Raz: oh man bunnies
Raz: effing bunnies OMFG
Bunny: hey i didn't get to type one thing
Bunny: this whole time
Oleander: hay thanks for making them stop pvping
Raz: k
RealDad: arite server switch
Raz: bye oly
Oleander: bunny, let's go eat some spam
Raz: but spam is made from like, every animal, and its toenails, intestines, and nasty stuff
Oleander: but not bunnies
RealDad: ok lets just server switch alright?
Raz: fine
(Raz has logged out)
(RealDad has logged out)
(Oleander has logged out)
Bunny: finally, a world all my own OMG SERVER CRASH
(Bunny has been disconnected)




...Wow.
I feel like I lost some IQ points typing that. However, you have witnessed the l33t circus...because I was bored.

Enjoy or hate. The difference is OH SO LITTLE.

Purple Squid
09-17-2005, 12:34 PM
Oleander: lols lets rock buns

...words cannot describe the pure, unbridled emotion in this.

KingCheez > God.

KingCheez
09-17-2005, 12:51 PM
Well, I'm insane. This is what I do. :D

Purple Squid
09-17-2005, 12:53 PM
You should do it more often. And besides...

Isn't this the place where insane people go?

Psycho-Cadet
09-17-2005, 01:03 PM
Definatly insane. Yep yep.

Still, you have to wonder if perhapes in some paranormal, other world where evil noobs are born, if that could atchually have happened.

o.o ( alien music)

Creepy...YAY BUN BUNS!! ^^

Purple Squid
09-17-2005, 01:07 PM
Oleander: bunny, let's go eat some spam
Raz: but spam is made from like, every animal, and its toenails, intestines, and nasty stuff
Oleander: but not bunnies

My god. This counts as fanfiction, you know. If Zets doesn't do something with this...then... Aw, geez.

KingCheez
09-17-2005, 01:12 PM
To be honest, I did this in like, 10 minutes, because I wanted to do something now that I had built my brain.

I think it's time to take other climactic moments and make them very, very stupid.

Purple Squid
09-17-2005, 02:47 PM
To be honest, I did this in like, 10 minutes, because I wanted to do something now that I had built my brain.

I think it's time to take other climactic moments and make them very, very stupid.
That sounds like a fantastic idea. I loved this thing--it made me cry laughing. Or maybe I cried because it was SO BAD.

90SK
09-17-2005, 03:00 PM
I loved this thing--it made me cry laughing. Or maybe I cried because it was SO BAD.

Oooh, contradictory.

I liked it. it was a nice deviation from the shredded remains of the "norm", here.

Purple Squid
09-17-2005, 03:08 PM
Poor the norm. So... not here anymore.

90SK
09-17-2005, 03:09 PM
Tell me about it.

Purple Squid
09-17-2005, 03:12 PM
One other thing.

RealDad is incredibly hip in this.

Purple Squid
09-17-2005, 03:13 PM
Tell me about it.
Dude. I just did. You need to pay attention. LOLZ

90SK
09-17-2005, 03:16 PM
Oh noes!!!!

Purple Squid
09-17-2005, 03:19 PM
Hahaha. WTF???!!

90SK
09-17-2005, 03:27 PM
I just don't know anymore.

I think it's time to take other climactic moments and make them very, very stupid.

Go right ahead. We're not going anywhere...

KingCheez
09-17-2005, 03:27 PM
I'm gonna eat some spam, and be right back with -

n00b Tumbler.

Purple Squid
09-17-2005, 03:29 PM
I'm gonna eat some spam, and be right back with -

n00b Tumbler.
SWEET. I can't wait, Spammy.

90SK
09-17-2005, 03:30 PM
Don't forget to use a napkin. I mean, spam can be kinda messy, you know? And it stains really bad.

Purple Squid
09-17-2005, 03:33 PM
Spam tastes funky. In a bad way.

90SK
09-17-2005, 03:37 PM
Ugh, I know. It's better on toast, but only by a little.

Purple Squid
09-17-2005, 03:38 PM
Ew. What is Spam made of, anyway?

KingCheez
09-17-2005, 03:40 PM
"Raz: but spam is made from like, every animal, and its toenails, intestines, and nasty stuff"

spiced ham, pork, stuff like dat

Purple Squid
09-17-2005, 03:41 PM
Aw man. Everyone is sigging me! I feel... happy. For the first time in years... *tears of joy!*

Spam is friggin' nasty.

KingCheez
09-17-2005, 03:56 PM
dont argue with the spam.

Anyway, here comes THE PROLOGUE: the n00b tumbler.

(Sasha has logged in)
(Raz has logged in)
Sasha: Hello Raz Please Enter Brain Tumbler
Raz: stop typing like that
Sasha: Please, Step Into the Brain Tumbler.
Raz: fine
(Raz has changed areas)
Sasha: finally, now to shut this piece of junk off and get him out of my way
Sasha: 3 pvp points :D
Raz: WHAT THE HELL!? NO LEAVE IT ON
Sasha: fine :(
Raz: hay its my house
Raz: hey mom wheres dinner
Raz: wait, wheres my mom
Raz: aaagh im stuck in a giant white thing
Sasha: cool
Raz: no let me out
Raz: omg i punch you, wall.
Raz: hey it opend
Sasha: i was right
Raz: what
Raz: hey its a bunny
(Oleander has logged in)
Oleander: BUNBUNBUN
(Oleander has been disconnected)
Raz: wtf
Sasha: i am getting interference
Raz: hax.
Raz: omg cool lets go buns
([cens0rz]aardvark has logged in)
Raz: hey i created you, i command you to stop
Raz: gay shield
[cens0rz]aardvark: lols i hit you
Raz: STOP TEAMKILLING
Raz: NO TKING
(Raz has been punished for team-killing Aardvark)
Raz: ouch no health
Raz: hey, tower
Raz: wait i think i missed the lungfish
Raz: hey cool, i levitate now
(Loboto1168 has logged in)
(DogenToTheM4x has logged in)
Loboto1168: heyyy dogen
Loboto1168: hows it hangin
DogenToTheM4x: why r u looting my brain
Loboto1168: listen i deleveled, got looted by noobs, you understand
DogenToTheM4x: but you have good armor now still
Loboto1168: shut up
DogenToTheM4x: OMG BRAIN ACHOO
(DogenToTheM4x has been cursed.)
DogenToTheM4x: I GET YOU BACK FOR THIS
Raz: i save you dogen
Raz: wait, how'd I get in the window
Raz: better go down the garbage world
(BrainTank has logged in)
BrainTank: AWRIIIGHT! LET'S DO THIS PSYCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRAINTANK
Raz: it's leroy jenkins all over again
BrainTank: LETS RAWK
Raz: wtf
BrainTank: ow, hit ow ow
BrainTank: STOP KNOCKING ME OVER
BrainTank: I CALL ADMIN
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
Raz: STFU
BrainTank: arite u hax, i kill u now
BrainTank: haha brain laser
Raz: ow
BrainTank: WTF U KILL ME
BrainTank: IM LEVEL 90, UR LEVEL 10
BrainTank: U HAX, I REPORT
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
(BrainTank has called for an administrator.)
Raz: wtf
Sasha: hey raz, time for burgers, brb
(Raz has changed areas)
Raz: hey wait
Raz: dang, i wanted a big mac

90SK
09-17-2005, 04:03 PM
Oh man, my eyes just gobbled it up. Stupendous, man! Stupendous!

Purple Squid
09-17-2005, 04:16 PM
Sasha: hey raz, time for burgers, brb

You are officially better than Zeus, too.

Smon
09-17-2005, 06:10 PM
I liked it....

EvilDad:OMG HAX! HAX GARRR!

Purple Squid
09-17-2005, 06:13 PM
:3 lolz somn u r funy lolz rofl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Smon
09-17-2005, 09:15 PM
Just read n00b Tumbler, really liked DogenToTheM4X.

Anyway, this forum is slowly degrading my powers... VOCABULOR AWAY! *shoots a web composed of large difficult words and swings away*

Purple Squid
09-17-2005, 09:19 PM
(PurpleSquid has called for an administrator.)

Purple Squid
09-17-2005, 09:20 PM
Just read n00b Tumbler, really liked DogenToTheM4X.

Anyway, this forum is slowly degrading my powers... VOCABULOR AWAY! *shoots a web composed of large difficult words and swings away*
You can't do that! This is the only place I can be retarded and lose the peanut butter.

Smon
09-17-2005, 09:34 PM
Well, okay, I suppose by properly flavoring my posts with all sorts of ridiculous incredulous synonyms I should be able to keep my powers over vocablulary.

Purple Squid
09-17-2005, 09:38 PM
Well, okay, I suppose by properly flavoring my posts with all sorts of ridiculous incredulous synonyms I should be able to keep my powers over vocablulary.
You are so gracious. I hope you don't ever decapitate me.

KingCheez
09-17-2005, 11:02 PM
Operation: Asylum

(Raz has logged in)
(puffypuffsheegor has logged in)
(Loboto1168 has logged in)
(therealpokeylope has logged in)
(KingCheez has logged in)
KingCheez: Hey, holy crap! Self insertion!
(KingCheez has been disconnected by an admin. Reason: GET THE HELL OUT, YOU HACKED THIS WHOLE TIME.)
Raz: wow that was weird
Raz: i'm gonna wear my costume
(Raz has changed armors.)
Raz: time to do the no-armed punch
Raz: weee, up i goooo
Raz: OMG RATS
puffypuffsheegor: Oh NO! THEY'RE COMING TO KILL US! I KNEW WE SHOULDN'T HAVE GONE INTO A HIGH LEVEL AREA
Raz: who r u
puffypuffsheegor: run run run
Raz: k
(Lili has logged in)
Lili: omg. can't believe this.
Lili: my head itches so bad...
Lili: friggin ridiculous
(Lili has been muted by player Loboto1168. Reason: YOU SHUT IT)
Raz: lili
Raz: hey friendship bracelet, i'm gonna put it on
Raz: AAAH! TOO TIGHT! LOSING...CIRCULATION!
(thegreatstoryteller has logged in)
thegreatstoryteller: oh wow, raz, your hand has lost all circulation and probably needs to be amputated. funny thing is that happened to me. the first five minutes it hurt really bad, and i passed out for six minutes, but the next hour i couldn't feel it.
thegreatstoryteller: but then
thegreatstoryteller: raz why are you firestarting me
thegreatstoryteller: OH GOD, ON FIRE
thegreatstoryteller: i have a story about being on fire...
(thegreatstoryteller has been muted by player Raz. Reason: sorry vernon.)
Raz: alright. that was a minor setback
Raz: OMG RATS
Raz: ooohhh...dizzy...i have to mop my armpits...
Raz: uugh. more climbing now.
puffypuffsheegor: oh no! Running time now
Raz: hey stop running
Raz: i'm gold aligned
Raz: f u. i wanted to party
Raz: wow...this tower is high
Raz: high towers sometimes smell good!
(CrullerIzGreat has entered the zone.)
CrullerIzGreat: eyy there buddy, go n get outta there little dog, that's my dog food
(CrullerIzGreat has left the zone)
Raz: wtf
puffypuffsheegor: ok u go back now or um
puffypuffsheegor: warp II
(puffypuffsheegor has left the zone.)
Raz: ok
(Raz has changed zones.)
Raz: aha
Crow: caw caw
Raz: AAAH ROLLERSKATE STAIRS
Raz: i know, i sneak by
Raz: genius.
(Raz uses item: Lungfish Call)
Loboto1168: oh sick dont fart in here.
Loboto1168: i will turn around sheegor, and i will kill you so many times you'll be level 1 before you fall down if you do that again
therealpokeylope: oh stfu
Raz: I KNOW! I'LL GO UP THE STAIRS
Loboto1168: gee, either text to speech is broken or you sound like richard horwitz.
Raz: hey dawgs
puffypuffsheegor: save pokeylope
Raz: hey seagull, what's up
(Sasha9 has logged in)
(MillaTheMinx has logged in)
Raz: omg, they have no brains.
Raz: hey brainless sasha, blow out the candles!
Sasha9: RAAAGH YOU LITTLE FREAK RAAAAGE
Raz: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah run
Raz: hey pokeylope eat up
therealpokeylope: awright, let's rock
Raz: tossed turtle
therealpokeylope: yeah. that's how we roll in my hood.
Raz: i put brain in tank, k?
therealpokeylope: you ever wonder how my brain is bigger than me...?
Raz: ...
Sasha9: ...
Loboto1168: ...
MillaTheMinx: ...
Lili: ...
puffypuffsheegor: ...
Raz: no not really
therealpokeylope: k lets do this.
Loboto1168: OMGF!? SHOT!? WHY
therealpokeylope: aww yeah.
Loboto1168: great now i die and i never ate canned spam. everything sucks.
(Lili's mute has been removed)
Lili: ok, free me.
Raz: hey let's make out now
Lili: wait
Lili: let me out first, then hawt makeout.
Raz: fine
Lili: awesome
Oleander: NOT SO FAST, YOU FRIGGIN N00BS STEAL MY EXP, LEVEL FASTER THAN ME, DUMB TALL PEOPLE
Sasha9: hay kids, get outta here.
Raz: grr my battle.
Raz: what a dumb
(Lili casts Hawt Makeout +1)
Raz: omg awesome, stats boost
Lili: wow
Lili: cool spell
Raz: hey um wait, what about the crazy inmates
(Admin Message: Technical errors have occured in the Asylum area. Run like little wiggers.)
Raz: oh no! they're knocked out
Oleander: YOU BET, LETS ROCK.
Raz: lets do this
Oleander: wow this brain tank was really not made too good
Raz: i would think not
Oleander: oh ho OWCH
Raz: hmmm what to do with brain tank
Raz: i know! i take out brain
Raz: OMG SNEEZY GAS, GAY.
Raz: omg, no mana to cast hold nose.
Raz: thanks a bunch lili.
Raz: achoo
Raz: grate. now i have to think and stuff.
Raz: i know! i've decided randomly to jump into the tank
Raz: heyooooooooooooooooooo!
(Raz has changed zones)

(the part after the prologue, before l33t circus. the sequel to the prequel.)

90SK
09-17-2005, 11:09 PM
Yes! <Insert enthusiastic compliment here>

Purple Squid
09-18-2005, 12:09 AM
(Squid casts 1337Fangurl +1,000)

KingCheez
09-18-2005, 12:17 AM
Excellent, my first fangirl.

Just wait until I unleash my REAL fics.

90SK
09-18-2005, 12:19 AM
R-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-real? Oh my.

Purple Squid
09-18-2005, 12:19 AM
Sweet. And with all those extra stat points I gave you, you should be able to defeat Smaug. I mean write them. Write them good.

KingCheez
09-19-2005, 06:33 PM
omg i h8 skool So no update for a while.

Purple Squid
09-19-2005, 06:35 PM
What a coincedence! I hate it too!

90SK
09-19-2005, 06:46 PM
No way! So do I! Creepy...

Purple Squid
09-19-2005, 06:50 PM
Its like we have the same mind! WhooooooOOOOooo.

Purple Squid
10-04-2005, 04:29 PM
So, hang on. Why did this thread die? It's obviously cool like Vanilla Ice. I say we continue.

90SK
10-04-2005, 04:55 PM
I'm good with it.

Purple Squid
10-04-2005, 04:57 PM
With it being dead or with it coming back to life?

You have to tell me these things, homie.

Purple Squid
10-04-2005, 05:21 PM
Raz: hey brainless sasha, blow out the candles!
Sasha9: RAAAGH YOU LITTLE FREAK RAAAAGE

Wow. Smaug loves this. Loves this good.

90SK
10-04-2005, 06:39 PM
Yeah, lets keep the thread in a near-life state! Blargh!

Purple Squid
10-04-2005, 06:43 PM
WHOO.

Sigh. Currently, this isn't as 1337 as previously stated.

90SK
10-04-2005, 07:03 PM
n0n$3n$3.

Purple Squid
10-04-2005, 07:05 PM
PSHAAAAAAAAW.

Really, we NEED more of this. Milla didn't have any lines.

CHEEZ, THIS IS THE ONLY THING KEEPING ME ALIVE RIGHT NOW. IT IS PUMPING THROUGH MY COLD, COLD VEINS, ACTING AS A SUBSTITUTE FOR MY BLOOD WHICH HAS BEEN GONE SO LONG...

90SK
10-04-2005, 07:10 PM
Man, I told you not to go to a blood letting. It's so middle ages.

Purple Squid
10-04-2005, 07:11 PM
I'm sorry. But how else am I going to fit all of this Hostess cream filling in there?

Yum.

90SK
10-04-2005, 07:48 PM
Yeah, well, what can you do.

Purple Squid
10-04-2005, 08:44 PM
I can read.

KingCheez
11-24-2005, 04:22 PM
the further adventures of l33t circus

(Raz has entered the room)

Raz: hey u guyz
Bobby: tv
Bobby uses Smack Yo B*tch Up
Razputin takes 30 damage
Raz: oh no
Raz: oh hay wattup lili
Lili: omg raz!
Raz: i kno rite.
Lili: raz i haxed the radio.
Lili: coach oleander sendin us gay private messages
Lili: total fagg
Raz: tell me about it
Raz: well sasha's dead
Raz: we gotta psychonauts mission
Raz: only we can stop dat mad mother ***ker
Lili: omg lets cyber
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Lili: plz
Raz: hey i think i see a flower.
Lili: oh boy OMFG LUNGFISH

(Lungfish has disabled cloaking.)

Lungfish: HAHHAA NOOB!! OMG
Lungfish: YOU FELL FOR IT
Lili: im calling admin
Raz: oh no! lili! i thought that was just a flower!
Lungfish: YOU GUYS ARE ALL IDIOTS
Lili: stop typing in caps plz
(Lungfish has left.)
(Lili has left.)
Raz: wtf
Ford: HEY FEED ME BACON, FAT NERD
Raz: oh no! water
Ford: I BET THERE'S SOME BACON BITS IN THAT SUBMARINE
Raz: you're right! let's rock.


REVIVAL

shinzuku
11-24-2005, 04:47 PM
What does l33t mean?

DarthAve
11-24-2005, 04:58 PM
I don't know either. What is this magical word's meanin?

Klia
11-24-2005, 05:07 PM
What does l33t mean?

Elite. Shortened=leet. 33 means EE. If I had enough time I could teach you how to read it but you really need the person to be standing right beside you for them to understand it.

The basis is that numbers replace letters.

DarthAve
11-24-2005, 05:09 PM
Wow, you are the master of the internet Klia.

Klia
11-24-2005, 05:11 PM
Wow, you are the master of the internet Klia.

I can't type it though..no master degree for me.

GODAMNIT IS DEGREE THAT HARD TO SPELL???!?!

DarthAve
11-24-2005, 05:18 PM
Don't freak out, master of the internet.

Klia
11-24-2005, 05:22 PM
Don't freak out, master of the internet.

Me? Freak out? Of course not.

The G-men will arrive shortly to pick you up.

Did Smon stay or did they go?

DarthAve
11-24-2005, 08:01 PM
Did who go?

alliespixie
11-24-2005, 08:18 PM
i'm lost

shinzuku
11-24-2005, 09:01 PM
Okay.

90SK
11-24-2005, 09:03 PM
I think they went, but we haven't confirmed it yet.

Klia
11-24-2005, 09:23 PM
I think they went, but we haven't confirmed it yet.

Did you change your name from CaptainSkye?

alliespixie
11-24-2005, 09:41 PM
he's now mr.s

KingCheez
12-02-2005, 08:52 PM
LEVITATION PT

BY KINGCHEZ

(Raz has logged in)
(fisherm4n has logged in)
(elInvisiblo has logged in)
(Another party has arrived in the zone)

Raz: wow
Raz: pretty lights
Raz: OMFG MILLA
MillaTheMinx: Yo sup dahlin gangsta?
Raz: milla? you're krunk?
MillaTheMinx: Def.
Raz: i have this funny feeling we're reinforcing south american gangster stereotypes
MillaTheMinx: Whatev, bro. Just get to the top of da towa, we got booze, beer n' babez.
Raz: ...
MillaTheMinx: Das coo. Hurry up, yo!
Raz: you're more out of character than cloud in a CxS yaoi fanfiction
MillaTheMinx: Def.
Raz: well, that...scared me.
thedrummerman: look! i can jump on a ball!
Raz: that's nothing special.
MillaTheMinx: Na, it's special alright.
Raz: i thought it was aight.
MillaTheMinx: Shup, don't got right to speakin'.
Raz: f this, i'm gonna go get pictures of Elton and Milka making out, and print them and tape them on to some t-shirts, sell 'em for hundreds of bucks. make millions off the scandal when he cheats on her with another BOY.
TheRealLyokar: you're just retarded, kenny
TheRealLyokar: or you take stupid pills.
BrokeGuy77: MAYBE I CAN AND HAVE AND WILL!
TheRealLyokar: noted.

DarthAve
12-02-2005, 09:28 PM
Raz: milla? you're krunk?
MillaTheMinx: Def.
Awesome. You should do one of those, but with us. I can imagine the hilarious results that would come out to be.

Purple Squid
12-02-2005, 09:52 PM
Raz: you're more out of character than cloud in a CxS yaoi fanfiction

:'D Guffaw.

DarthAve
12-02-2005, 10:17 PM
:'D Guffaw.
That's a funny word, squid. Guffaw, heeheehee

Me-Say the line, Hannibal!! Pleez???
Dr. Lector- Fine! "I ate his liver with some fava beans and a nice chainti."
Me- Teehee!! You know, Clarice shouldn't have killed Buffalo Bill. He could provide me with the lotion gag.
Dr. Lector- Yes, he always said such funny things, and he loved the fat ones.
Me- Oh so true.

alliespixie
12-02-2005, 10:22 PM
man, i feel so left out of the loop

DarthAve
12-02-2005, 10:30 PM
I am going to post this whereever I post.

Me-Say the line, Hannibal!! Pleez???
Dr. Lector- Fine! "I ate his liver with some fava beans and a nice chainti."
Me- Teehee!! You know, Clarice shouldn't have killed Buffalo Bill. He could provide me with the lotion gag.
Dr. Lector- Yes, he always said such funny things, and he loved the fat ones.
Me- Oh so true.

alliespixie
12-02-2005, 10:32 PM
sigh,i'll stay out of this loop

DarthAve
12-02-2005, 10:35 PM
Do you need an addition to your sig, allie?

alliespixie
12-02-2005, 10:36 PM
yes

DarthAve
12-02-2005, 10:39 PM
would you like to add my Hanibal Lector line?

Me-Say the line, Hannibal!! Pleez???
Dr. Lector- Fine! "I ate his liver with some fava beans and a nice chainti."
Me- Teehee!! You know, Clarice shouldn't have killed Buffalo Bill. He could provide me with the lotion gag.
Dr. Lector- Yes, he always said such funny things, and he loved the fat ones.
Me- Oh so true.

alliespixie
12-02-2005, 10:44 PM
yes i would

DarthAve
12-02-2005, 11:48 PM
You have my permission, as long as you totally quote it.

alliespixie
12-02-2005, 11:52 PM
okay