PDA

View Full Version : The Tree Stump


Zetz Darke
10-12-2005, 04:35 PM
If any of you have the message on the Tree Stump memorized, I'd appreciate if you'd post it here. I know most of it, but I want to get it right...like...years and everything.

Thanx.

Purple Squid
10-12-2005, 05:31 PM
Do you mean the 'Infamous Stump Joke'?

Klia
10-12-2005, 06:14 PM
Right Here:

"Man this thing was old when they chopped it down. Let's see."

"500 years ago: Enormous psytanium bed rock metorite strikes the Earth, leaving a crater."

"200 years ago: Native Inhabitants begin making arrowheads out of Psitanium, which they call by the name, Whispering Rock. This is a rough English translation."

"100 years ago: Prospectors and settlers take over the area naming their boom town 'Shakey Claim'"

"99 years ago: First case of Paranormal hysteria diagnoised in Shakey Claim"

"55 years ago: Houstan Thorney builds his home for the demented to deal with the epidemic"

"60 years ago: More residents in asylum than in the town. Houstan Thorney commits suicide by leaping from tower"

"55 years ago: Asylum closes down. Last valley residents are paid to leave by federal government who fled crater to prevent further inhabitant. Lake Oblangato is created"

"5 years ago: Whispering Rock Psychic Summer Camp is founded to nurse and train future Psychonauts"

"Last Summer: I got to first base with Elka Doom. Signed Nils Lutefiske."

I may have gotten some things wrong. Sorry about that Zetz.

Purple Squid
10-12-2005, 06:15 PM
THAT'S the stump you wanted.

Crap.

There are too many stumps in this game.

DarthAve
10-12-2005, 06:17 PM
I know, they have cut down too many trees and used their inground remains for many different reasons.

Klia
10-12-2005, 06:17 PM
You are an idiot.

I totally forgot about the infamous stump joke though.

Purple Squid
10-12-2005, 06:18 PM
I'll try to be less of an idiot next time someone asks a question.

Whenever I hear 'stump' I hear 'catacombs'.

Purple Squid
10-12-2005, 06:19 PM
I know, they have cut down too many trees and used their inground remains for many different reasons.

Just like foreigners...

DarthAve
10-12-2005, 06:28 PM
yep, those damn forigners.

Klia
10-12-2005, 06:36 PM
only 60 more posts to 1000

DarthAve
10-12-2005, 06:39 PM
Woo, hoo, go Kila!

Smon
10-12-2005, 06:40 PM
I'm more close to 1000! MUST...REACH... HEAD.... GET.... IN....

DarthAve
10-12-2005, 06:43 PM
You can do it!!! When you reach 1000 pot you can do the Rocky thing where he's jogging up the steps and he does the whole victory thing, and you'll get the Special merit badge all 1000 posters get. I got mine and so will you.

Purple Squid
10-12-2005, 06:43 PM
Wow, I am so proud of you losers. So close.

It hurts, doesn't it? It always does.

Klia
10-12-2005, 06:46 PM
It does hurt. It hurts so much,

At least I have Darth to give me encouragement.

Purple Squid
10-12-2005, 06:47 PM
You may have Darth, but I am always here to push you back.

Because no matter how hard you try, your post count is simply lame compared to mine.

Klia
10-12-2005, 06:49 PM
you're freaking going on to 3000.

Soon it will be 300000

Purple Squid
10-12-2005, 06:51 PM
Yes, and soon it will be PI.

And only then will I have the power to destroy Captain Planet.

Smon
10-12-2005, 06:54 PM
You can do it!!! When you reach 1000 pot you can do the Rocky thing where he's jogging up the steps and he does the whole victory thing, and you'll get the Special merit badge all 1000 posters get. I got mine and so will you.
Must do it... I know! *plays music*

The hours approaching, just give it your best
You got to reach your prime.
Thatís when you need to put yourself to the test,
And show us a passage of time,
Were going to need a montage (montage)
All it takes is a montage (montage)

Show a lot of things happing at once,
Remind everyone whatís going on (whatís going on?)
And with every shot you show a little improvement
To show it all will take to long
thatís called a montage (montage)
Oh we want montage (montage)

And anything that we want to know, from just a beginner to a pro,
You want a montage (montage)
even rocky had a montage (montage)

(MontageÖmontage)

Anything that we want to know, from just a beginner to a pro,
You need a montage (montage)
Oh it takes a montage (montage)

Always fade out in a montage,
If you fade out, it seem like more time
Has passed in a montage,
Montage

DarthAve
10-12-2005, 06:55 PM
Who rocks the house?
Kila rocks the house.
And when Kila rocks the house
She rocks it all the way down, YAY

Woo,Hoo go KILA!!!

When I grow up.
Hey whatch' wanna be?
I wanna be the best, just like my main homie.
And when you say homie,
Just who do you a speaka'
The supa' smart, thread poastin'.
You must mean Kila!!!

YAY KILA!!!!

Purple Squid
10-12-2005, 06:56 PM
If you love her so much, why don't you spell her name right?

AND YOU PUT HER ON YOUR BUDDY LIST. SHAME. Buddies spell buddies' names right.

You make the God of Buddies cry. Sob.

Smon
10-12-2005, 06:58 PM
Must.... finish Montage...

DarthAve
10-12-2005, 06:58 PM
I'd luv to spell her name right. but I'm practin' my solo for the Christmas program.

Purple Squid
10-12-2005, 06:59 PM
Wow, only five posts.

You realize I never had to post 'must post!' posts to reach my 1000 post. It was pure, hard...

Yeah... When I was your age, we had to walk 15 miles. IN THE SNOW. ON FIRE.

DarthAve
10-12-2005, 07:02 PM
Why is it always 15 somthing, it's either 15 miles or 15 days or 15 hours. Gosh, anyone ever heard of 14 or 16?

Purple Squid
10-12-2005, 07:04 PM
Fifteen is much cooler than 14, and less of a jerk than 16.

Now shut up and drink your tea.

Smon
10-12-2005, 07:05 PM
Wow, only five posts.

You realize I never had to post 'must post!' posts to reach my 1000 post. It was pure, hard...

Yeah... When I was your age, we had to walk 15 miles. IN THE SNOW. ON FIRE.
Well I have to deal with gangs, terrorists, video game players, and child molesters.

If ya say that next time people to say "To get to school I had to go..." stories it shuts them up good.

Purple Squid
10-12-2005, 07:07 PM
Well I have to deal with gangs, terrorists, video game players, and child molesters.

If ya say that next time people to say "To get to school I had to go..." stories it shuts them up good.

Sounds like a plan.

I also had to deal with the President and a few ninjas.

Smon
10-12-2005, 07:08 PM
and now....

*summon'd!*
POST 1000

DarthAve
10-12-2005, 07:09 PM
Don't forget those Hippie protesters with thier "free love" crap.

DarthAve
10-12-2005, 07:09 PM
and now....

*summon'd!*
POST 1000
CONGRADS!!!!!!!!

Klia
10-12-2005, 07:14 PM
And now you have a one next to it.

Yeah Me and Ave are buddies Squid. What you gonna do bout it?

Zetz Darke
10-12-2005, 07:14 PM
Klia:

Thanx, that looks right for the most part. And even if it isn't perfect it's close enough.

Purple Squid
10-12-2005, 07:15 PM
And now you have a one next to it.

Yeah Me and Ave are buddies Squid. What you gonna do bout it?

Beat you up.

I thought the plus sign was special. I thought WE were special!

Yuine
10-12-2005, 07:16 PM
Good for you.

DarthAve
10-12-2005, 07:17 PM
not anymore!!! I'ma make some freindship braclets Kila, wanna join me?

Yuine
10-12-2005, 07:18 PM
Good for you.
That message was for Smon.

Purple Squid
10-12-2005, 07:18 PM
Oh, well.

I still have my Psychonauts box. We are such good friends.

Purple Squid
10-12-2005, 07:20 PM
That message was for Smon.

That's good, I thought it was for me. I was confused. I thought you were being... sarcastic or something...

<3

Klia
10-12-2005, 07:21 PM
not anymore!!! I'ma make some freindship braclets Kila, wanna join me?

I will create one that is pink because pink reminds me of Darth_Ave. Well...dark pink.

Lalala...I am having so much fun. I wonder when Zetz is going to take my stump quotes.

DarthAve
10-12-2005, 07:21 PM
everyone's sarcastic with you Purple.

Klia
10-12-2005, 07:23 PM
everyone's sarcastic with you Purple.

It's kind of hard to not be sarcastic.

I have nocticed that in your sig Ave, you have the knight.

And that rocks.

Yuine
10-12-2005, 07:24 PM
Hey Squid if you have time to do this and other threads then why don't you do the rpg that KC started. (I don't memorize names. So I'll just call him KC). Are you not as interested in the rpg as you use to be? Just wondering...

BTW can I add you to my buddy list?

Klia
10-12-2005, 07:26 PM
Hey Squid if you have time to do this and other threads then why don't you do the rpg that KC started. (I don't memorize names. So I'll just call him KC). Are you not as interested in the rpg as you use to be? Just wondering...

BTW can I add you to my buddy list?

You know what is wrong with those RPG's?

When I am invited to one I can't join because it already has millions of pages on it

or it I'll get into it early and find out that the person who I was RPing with isn't posting...and then I am left to quietly die.

DarthAve
10-12-2005, 07:27 PM
Yeah, that was pretty much one of the best cartoons ever. but Eating outdoors and the one where Quentin is drinking hot cocoa are the bestest.

Yuine
10-12-2005, 07:45 PM
You know what is wrong with those RPG's?

When I am invited to one I can't join because it already has millions of pages on it

or it I'll get into it early and find out that the person who I was RPing with isn't posting...and then I am left to quietly die.
Nothing is really happening in the RPG I'm in. You can join in when we're out of Jin's head.

Klia
10-12-2005, 07:46 PM
Nothing is really happening in the RPG I'm in. You can join in when we're out of Jin's head.

The "Another RPG" Thread?

Yuine
10-12-2005, 07:47 PM
The "Another RPG" Thread?
No it's the Another Great year WP RP one.

DarthAve
10-12-2005, 07:48 PM
Umm, you can fly in and stop me from burning down the GPC and making Sasha visible again.

DarthAve
10-12-2005, 07:49 PM
the one I just said is the "Another RPG" thread.

Purple Squid
10-12-2005, 07:53 PM
Hey Squid if you have time to do this and other threads then why don't you do the rpg that KC started. (I don't memorize names. So I'll just call him KC). Are you not as interested in the rpg as you use to be? Just wondering...

BTW can I add you to my buddy list?

Oho, yeah... sorry. I did lose interest. XD You don't even have to ask to put me on your buddy list, I like the + sign next to my name.

Purple Squid
10-12-2005, 07:54 PM
everyone's sarcastic with you Purple.

And most of the time I'm sarcastic back. It's the way I function.

DarthAve
10-12-2005, 08:00 PM
wow, like my sexy new Crispen icon?

Purple Squid
10-12-2005, 08:01 PM
OMGOMGOMG.

IT'S LOOKING AT ME, MAKE IT STOP!

DarthAve
10-12-2005, 08:02 PM
NO, He has the hots for you.

Purple Squid
10-12-2005, 08:09 PM
My avatar is about to beat him over the head with his phone.

Woahness. This is like... our official random thread.

DarthAve
10-12-2005, 08:09 PM
I thought funny links was?

Purple Squid
10-12-2005, 08:10 PM
Psssh. Funny links is like... so 2 days ago.

DarthAve
10-12-2005, 08:11 PM
OMG, you're so right. Like Crispen is the new G-Man.

Purple Squid
10-12-2005, 08:19 PM
No. G-Man is the new G-Man. Nothing can replace him.

DarthAve
10-12-2005, 09:43 PM
No, I've heard all over that crispen was the new G-man, but now Elton is the new G-man.

Purple Squid
10-13-2005, 06:16 AM
Dammit Elton!

Ray_the_psychic
10-21-2005, 01:04 PM
No Elton is so old Sasha's the new G-Man. And somebody put me on their buddy list I wanna + next to my name.

DarthAve
10-22-2005, 01:30 PM
NO, no + 4 u!! cause, my dog is the new G-Man.

dart_psychic
10-22-2005, 01:45 PM
THAT'S the stump you wanted.

Crap.

There are too many stumps in this game.






Crap right

dart_psychic
10-22-2005, 01:46 PM
I mean there are a lot of stumps