PDA

View Full Version : YEAH!


Largo LeGrande
12-15-2000, 01:36 PM
At least I got it! Thaks ta mum 'n' thanks ta god! And I ain't yellin' 'bot EMI I get, I yellin' 'bout me new computer:

Pentium 3 600 Mhz
128 Mb (I dunno what is it in english)
15 Gb (da same problem)

Ye can believe how happy I'm, 'cuz me ol' computer was a peace o' ****:

Pentium 75 Mhz
24 Mb
1 Gb

One good thing 'bout it was that da ol' good gamez like MI2 'n' MI1 did work better with it.



------------------
Y'all know what I'm sayin'?

Eladamri
12-15-2000, 05:14 PM
I'm really happy for you. But 600 MHZ is old by now. There is already 2 GHZ. http://www.escapemi.com/forums/smile.gif

------------------
"How can any Human hope to match our skills? We are children of the Fyndhorn, and its sap runs in our veins."- Eladamri, Elvish Hunter

Largo LeGrande
12-16-2000, 07:38 AM
2 Ghz!? I know there's 1,5 Ghz, but 2...?
Where have ya heard 'bout it?

------------------
Y'all know what I'm sayin'?

The Feral Chicken
12-16-2000, 10:58 AM
Test...

------------------
Buckbuckbuck BWAAAK!!

http://www.milegend.com/chickena2.gif

Rufio
12-16-2000, 09:31 PM
DAMN INTEL!!!! 4months ago my AMD 450 was top of the line!!!! GRRRR

------------------
(.'``'..'`'..,.,..'`'..'`'.)
`..*NewFoundGloryBoy* ..`
(`'..'`'..''`'`'`'..'`'..')

America was founded on three basic principles, Liberty, Equality and FRATERNITY PARTIES!!