PDA

View Full Version : To anyone with Pokemon Diamond/Pearl...


BongoBob
07-08-2007, 10:11 PM
Does anyone out there got a speedy/high lvl pokemon that knows mean look that they'd be willing to let me borrow for a day or so? I'm trying to catch mespirit, but I don't want to have to lvl up a pokemon all the way up to lvl 50 or so just so I can keep it from running, and I'm not gonna use my master ball on it.

Jeff
07-08-2007, 10:38 PM
I have a level 52 Golbat, its not trained, I caught it at that level, but it should still work for catching Mesprit, thats how I did it.

I dunno how far you are but you can catch them at that level in victory road.

Whats your fc ? Mine is 1461 2692 2204

BongoBob
07-09-2007, 02:02 AM
Dude you rock! My fc is 5455 6541 1417. I'll add you. Send me a msg on AIM when you'd be able to trade, my screen name is PsychoBongoBob.

Btw, I caught Uxie with no problems whatsoever, but Azelf was a b****, Been trying to catch him since I was down in Arizona.

Lynk Former
07-09-2007, 02:34 AM
By the way, I'm planning to have a Pokemon tournament sometime down the line over at my forum... anyone here interested? I say somewhere down the line cause it'll be for lv100s only.

BongoBob
07-09-2007, 02:45 AM
Wow, I don't know if I'll get my pokemans up to lvl 100 anytime soon lol.

swphreak
07-11-2007, 06:02 PM
I haven't touched my DS in awhile... I need to go on a long car trip to catch up. The only way I'd be in your tournament is if I cheated and used rare candies.

Then again, you're banning legendaries right? :p

Lynk Former
07-11-2007, 06:13 PM
Yup, no legendaries XD

Jeff
07-11-2007, 07:24 PM
My team is getting up there...no 100s yet though.