PDA

View Full Version : Fruit Salad?


Astor
07-09-2008, 05:30 PM
Okay, so I've been looking at the tags on a load of threads, and they all say 'fruit salad'.

I'm just curious really, can anyone explain it?

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:34 PM
tk and stoffe are big fans of fruit salad and i hear it comes into play frequently when they have "alone time" together

Rev7
07-09-2008, 05:36 PM
I have no idea. I was wondering the same thing...

tk and stoffe are big fans of fruit salad and i hear it comes into play frequently when they have "alone time" together
:lol:

Astor
07-09-2008, 05:36 PM
tk and stoffe are big fans of fruit salad and i hear it comes into play frequently when they have "alone time" together

Umm... that's not an image I wanted in my head. :lol:

But really, is this an admin in-joke? or an overactive spammer?

Inyri
07-09-2008, 05:38 PM
Umm... that's not an image I wanted in my head.What are you suggesting about tk and the stoffe? :snear:

Astor
07-09-2008, 05:40 PM
What are you suggesting about tk and the stoffe? :snear:

This is another one of those times when my overactive imagination is a bad thing, isn't it? :xp:

TriggerGod
07-09-2008, 05:40 PM
What are you suggesting about tk and the stoffe? :snear:

...
A droid and an Electric Script Sheep..
What can go wrong?? :xp:

Ulmont
07-09-2008, 05:41 PM
We cannot say. For if we did... we would be banned. ROTFL.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:42 PM
Umm... that's not an image I wanted in my head. :lol:i will have you know that tk is the epitome of manliness and stoffe is a renowned swedish model.

anyway, tk gave me the hook-up and left skype on while what went on went on and i can say that is most definitely an image that you will want to haunt your thoughts

Ulmont
07-09-2008, 05:43 PM
0_0 CURSE YOU JMAC!!!! *pukes* Wow.... now I will have nightmaes for all eternity!!! NOES!!!!

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:44 PM
are you some sort of asexual corpse puppet?

Inyri
07-09-2008, 05:45 PM
Indeed, what's wrong with tk and the stoffe? I find them both very attractive. Um... in a platonic way of course...

Rev7
07-09-2008, 05:45 PM
are you some sort of asexual corpse puppet?

By the looks of his/her avatar...

stoffe
07-09-2008, 05:46 PM
Okay, so I've been looking at the tags on a load of threads, and they all say 'fruit salad'.

I'm just curious really, can anyone explain it?

Someone, whose name starts with the letter j and ends with a number, presumably added that tag to various threads. The reason why is probably one of those mysteries that will never be adequately understood. :)

Ulmont
07-09-2008, 05:47 PM
are you some sort of asexual corpse puppet?

I'm a Hutt in human form, plotting to take over the republic.

Inyri
07-09-2008, 05:47 PM
Someone, whose name likely starts with the letter j and ends with a number, presumably added that tag to various threads. :)
There's a shocker.

Rev7
07-09-2008, 05:47 PM
Someone, whose name likely starts with the letter j and ends with a number, presumably added that tag to various threads.

Makes sense to me.

TriggerGod
07-09-2008, 05:48 PM
Someone, whose name likely starts with the letter j and ends with a number, presumably added that tag to various threads. :)

Another way to say what Stoffe just said:
His name starts with a j and ends with a mac7142

Inyri
07-09-2008, 05:49 PM
I think we got it.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:49 PM
Someone, whose name likely starts with the letter j and ends with a number, presumably added that tag to various threads. :)stoffe don't censor your love.

Another way to say what Stoffe just said:
His name starts with a j and ends with a mac7142hey wow you have a pulse and eyes congrats

Astor
07-09-2008, 05:50 PM
stoffe don't censor your love.

Would you two like a room? or for us to leave you alone? :lol:

Inyri
07-09-2008, 05:50 PM
Dude, what are you talking about? Just get the popcorn.

Ulmont
07-09-2008, 05:51 PM
But Why?! WHY MAKE RANDOM FRUIT SALADS?! AND THEN USE THE OBVIOUSLY TRUE EXCUESE THAT TK AND STOFFE ARE....

WHY?!

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:51 PM
Would you two like a room? or for us to leave you alone? :lol:i wouldnt do that to tk and i resent you implying that i'd get in between a love as pure as stoffe and tk's

Rev7
07-09-2008, 05:51 PM
:lol:

This is really entertaining thread. :lol:

Astor
07-09-2008, 05:52 PM
Dude, what are you talking about? Just get the popcorn.

I think it'd be best I kept quiet, now, yes? Before this hole forming around me devours me. :lol:

Ulmont
07-09-2008, 05:53 PM
Yeah! :lol:

Thx people for the free posts & entertainment!

Ulmont
07-09-2008, 05:55 PM
Dude, what are you talking about? Just get the popcorn.

I second that. Pick me up some beer, too, OK?

Rev7
07-09-2008, 05:57 PM
That would be underaged drinking, now wouldn't it? :carms:

Ulmont
07-09-2008, 05:58 PM
Who Cares? 60% of the world's booze is sold to under-age ppl anyways.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 05:59 PM
That would be underaged drinking, now wouldn't it? :carms:yeah you can go post somewhere else now thank you for posting in the fruit salad megathread enjoy your stay in another thread that isnt this one

Inyri
07-09-2008, 05:59 PM
If I'm buying beer it's going to be for me, not you. Go back to school. :)

TriggerGod
07-09-2008, 06:00 PM
*sneaks over, and take booze..*
mine :)

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:01 PM
If I'm buying beer it's going to be for me, not you. Go back to school. :)and that, kids, is why they make homeless people

Rev7
07-09-2008, 06:01 PM
yeah you can go post somewhere else now thank you for posting in the fruit salad megathread enjoy your stay in another thread that isnt this one
:¬:
I think I will be fine. :) Thanks for your concern though. :)

Inyri
07-09-2008, 06:01 PM
Is there where you get your beer, jaymack? From homeless guys? :p

TriggerGod
07-09-2008, 06:03 PM
No. He gets it from me, and I get it from you.
Wait...
So.. yeah, technically, he does get it from a homeless guy.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:03 PM
i dont drink as my body is a temple

Inyri
07-09-2008, 06:04 PM
No. He gets it from me, and I get it from you.
Wait...
So.. yeah, technically, he does get it from a homeless guy.I could point out how many of those points are grossly inaccurate, but I think I'll keep on letting you believe whatever you want. :D

Jaymack, turn your body into a Temple of Sam Adams.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:06 PM
I could point out how many of those points are grossly inaccurate, but I think I'll keep on letting you believe whatever you want. :D

Jaymack, turn your body into a Temple of Sam Adams.i'd rather turn it into a temple of hallucinogens

Inyri
07-09-2008, 06:07 PM
No no no, jaymack, depressants are way better. Or better yet, mix them.

Ulmont
07-09-2008, 06:07 PM
Lol :lol: Remind me to add everyone here to the list of: people to shoot into the sun when takeover of universe is complete.

Ulmont
07-09-2008, 06:07 PM
P.S. Anyone here notice that these posts are not counting?! o_0

Rev7
07-09-2008, 06:08 PM
Good luck with that. It is probably the workings of stoffe. <.<

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:08 PM
No no no, jaymack, depressants are way better. Or better yet, mix them.noted. i will hallucinate some depressants into my system.


Lol :lol: Remind me to add everyone here to the list of: people to shoot into the sun when takeover of universe is complete.i will end you, boy

Ulmont
07-09-2008, 06:10 PM
Ummm.... Wait... WHY THE HECK ARE WE POSTING HERE?! THERE IS NO POINT! ???? ^_^

Inyri
07-09-2008, 06:11 PM
Some of us aren't obsessively concerned with our post count but rather enjoy each other's company.

TriggerGod
07-09-2008, 06:11 PM
i will end you, boy
TBH, that'll happen when Beer stops tasting good, and Everyone that has an account as of today becomes legal to drink.

Inyri
07-09-2008, 06:12 PM
TBH, that'll happen when Beer stops tasting goodQuick, someone drink a Miller Lite!

Ulmont
07-09-2008, 06:13 PM
TBH, that'll happen when Beer stops tasting good, and Everyone that has an account as of today becomes legal to drink.

I WILL NOT BE DRUNK BY SOME HOMELESS PERSON!!!! YOU WILL NEVER TAKE ME ALIIIIIIVE!!!!!

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:13 PM
Some of us aren't obsessively concerned with our post count but rather enjoy each other's company.is that a come-on

Inyri
07-09-2008, 06:14 PM
Yes, jaymack, you discovered my secret.

Ulmont
07-09-2008, 06:15 PM
Said the robot.

Rev7
07-09-2008, 06:15 PM
Some of us aren't obsessively concerned with our post count but rather enjoy each other's company.
Agreed. :)

Astor
07-09-2008, 06:15 PM
Yes, jaymack, you discovered my secret.

And the award for lousiest come-on is...

TriggerGod
07-09-2008, 06:16 PM
Said the robot.
Not even gonna go there, Mister :)

Inyri
07-09-2008, 06:16 PM
And the award for lousiest come-on is...:D Thanks.

But I thought Bastila had that award already...?

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:17 PM
Yes, jaymack, you discovered my secret.oh snap niner is gonna be so jealous he will turn yellow-green (CUZ HE'S AZN LULZ) also avery will be joining us.

Ulmont
07-09-2008, 06:17 PM
And THAT, is why you do not work in a Nucular Power-Plant.

Inyri
07-09-2008, 06:17 PM
oh snap niner is gonna be so jealous he will turn yellow-green (CUZ HE'S AZN LULZ) also avery will be joining us.Super <3's!

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:18 PM
And THAT, is why you do not work in a Nucular Power-Plant.i thought it was because of my positive void coefficient reactor fetish

Rev7
07-09-2008, 06:19 PM
:D Thanks.

But I thought Bastila had that award already...?
Hmmm. She did...

TriggerGod
07-09-2008, 06:19 PM
i thought it was because of my positive void coefficient reactor fetish

that explains why the dog in your avy is making that face :lol:

Ulmont
07-09-2008, 06:19 PM
Super <3's!

last time I cheacked, Polygamy wasn't wildly practiced in country's with internet.

Astor
07-09-2008, 06:20 PM
Hmmm. She did...

Yeah, but that for the consecutive years of 2003 - 7. Inyri just clinched this years :D.

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:21 PM
last time I cheacked, Polygamy wasn't wildly practiced in country's with internet.last time i checked we weren't getting hitched


that explains why the dog in your avy is making that faceyeah he's a nuclear reactor with a positive void coefficient

Rev7
07-09-2008, 06:21 PM
Yeah, but that for the consecutive years of 2003 - 7. Inyri just clinched this years :D.
With that said, CONGRATS Inyri! :D

Ulmont
07-09-2008, 06:22 PM
Yeah, but that for the consecutive years of 2003 - 7. Inyri just clinched this years .

Zomg! P3nage!

Inyri
07-09-2008, 06:24 PM
last time I cheacked, Polygamy wasn't wildly practiced in country's with internet.Which one of us is married and/or do you actually know what polygamy is?

Rev7
07-09-2008, 06:25 PM
I don't think that it is you...

Ulmont
07-09-2008, 06:25 PM
I WILL NOT BE EATEN!!! NO! NO HAMPSTERS!

P.S. Ploigamy is the practice of takeing multiple wives. Cio!

Rev7
07-09-2008, 06:26 PM
^
Have you seen the doctor recently?

Inyri
07-09-2008, 06:27 PM
P.S. Polygamy is the practice of taking multiple wives. Ciao!Fixed.

Rev7
07-09-2008, 06:30 PM
:lol:

Spell check. ;)

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:35 PM
asexual corpse dollism causes frontal lobe malfunction

TriggerGod
07-09-2008, 06:38 PM
asexual corpse dollism causes frontal lobe malfunction
So yours asploded when?

Ulmont
07-09-2008, 06:40 PM
Hey,just becuase I'm not old enough to kill off my brain-cells with booze, doesn't mean that I can't have an advanced vocabulary.

Rev7
07-09-2008, 06:40 PM
asexual corpse dollism causes frontal lobe malfunction
Not surprised. Thanks for the info.


I don't see how that is advanced.

Ploigamy is the practice of takeing multiple wives.

That is not advanced. ;)

Det. Bart Lasiter
07-09-2008, 06:45 PM
So yours asploded when?i use it to store porn. did you know that a strand of dna can easily hold the library of congress? seriously, a bit on a hard drive can be either 1 or 0, but a "bit" in a strand of dna can be set to one of hundreds or thousands of "settings"

EnderWiggin
07-09-2008, 07:12 PM
0_0 CURSE YOU JMAC!!!! *pukes* Wow.... now I will have nightmaes for all eternity!!! NOES!!!!

Do not insult the stoffe.

Indeed, what's wrong with tk and the stoffe? I find them both very attractive. Um... in a platonic way of course...

:D

Some of us aren't obsessively concerned with our post count but rather enjoy each other's company.

My sentiments exactly.

TBH, that'll happen when Beer stops tasting good
So, like forever?

Go out an get yourself some vodka - that's a real drink.

_EW_

TriggerGod
07-09-2008, 07:28 PM
Go out an get yourself some vodka - that's a real drink.

_EW_
I didn't put in the (Or any kind of booze) part to it... :)

Inyri
07-09-2008, 07:34 PM
Vodka is an evil, evil drink.

RedHawke
07-10-2008, 04:04 AM
Vodka is an evil, evil drink.
Especially with orange juice and Galiano Liquor floated on top... oh wait! :xp:

Jae Onasi
07-10-2008, 12:13 PM
I'm surprised jmac used 'fruit salad' instead of 'cherry'.

Astor
07-10-2008, 12:15 PM
I'm surprised jmac used 'fruit salad' instead of 'cherry'.

Well, I've been noticing a few threads now cropping up with 'burritos' :D.

I'm frankly surprised this thread's stayed open this long, given we'd moved from fruit salad to binge drinking :lol:.

Marius Fett
07-10-2008, 12:23 PM
Go out an get yourself some vodka - that's a real drink.

QFT.

http://www.arenaflowers.com/product_image/large/1253-smirnoff_premium_vodka.jpg

o_Q

I'm frankly surprised this thread's stayed open this long, given we'd moved from fruit salad to binge drinking

Tis Jmac using his uber interweb powerz to keep it open...

Det. Bart Lasiter
07-10-2008, 01:22 PM
Well, I've been noticing a few threads now cropping up with 'burritos' :D.****ing talentless hacks.

Astor
07-10-2008, 01:24 PM
****ing talentless hacks.

Hey, I wasn't pointing any fingers... :D

Det. Bart Lasiter
07-10-2008, 01:25 PM
what's your point? he's still a talentless hack.

Astor
07-10-2008, 01:33 PM
what's your point? he's still a talentless hack.

My point was that I wasn't saying it was you with the burritos. And I agree, it is talentless to do something that's been done before.

Det. Bart Lasiter
07-10-2008, 01:35 PM
why would i call myself a talentless hack

Astor
07-10-2008, 01:40 PM
Throw people off the scent maybe? Anyway, you've got way more style than that.

tk102
07-10-2008, 03:51 PM
http://img236.imageshack.us/img236/952/someonetv6.gif