PDA

View Full Version : Best. News. Story. Headline. EVER!!!!


edlib
08-14-2008, 05:51 PM
http://www.guardian.co.uk/world/2008/aug/12/3

There are days I truly love life on this planet.
Like, for instance, the days when I get to read that a giant, flying poo broke loose, busted up a museum, and damaged an orphanage.

Those are the good days.

:joy:

jebbers
08-14-2008, 06:38 PM
That is just awesomeness.

Also, it was as big as a house?! To quote Ian Malcolm "That, is one big pile of sh!t."

Let's see how many know Ian Malcolm....

Jeff
08-14-2008, 06:58 PM
http://www.solarnavigator.net/films_movies_actors/actors_films_images/jeff_goldblum.jpg

BongoBob
08-14-2008, 07:12 PM
...I love this thread...

Pho3nix
08-14-2008, 07:19 PM
http://i37.photobucket.com/albums/e67/Pho3nix-/Ian.jpg

Boba Rhett
08-14-2008, 10:00 PM
http://www.abc.net.au/backyard/stories/Big_Potato_m815981.jpg

Da_man
08-14-2008, 10:13 PM
This is why I love this forum. People find stupid stuff that makes me laugh my ass off. I have but one thin to say:
http://www.lucasforums.com/picture.php?albumid=41&pictureid=1438

Det. Bart Lasiter
08-14-2008, 10:59 PM
This is why I love this forum. People find stupid stuff that makes me laugh my ass off. I have but one thin to say:
http://www.lucasforums.com/picture.php?albumid=41&pictureid=1438i was reading this thread and i was like wow this is one of the best lf threads in a while then i saw your post and your ****ty image macro from like 1994 and i was overcome by melancholy. my soul turned gray.

DarthAve
08-14-2008, 11:05 PM
This. is. great. Jurassic Park was such a good movie, and sh*t is always nice for discussion....

BongoBob
08-14-2008, 11:34 PM
This. is. great. Jurassic Park was such a good music, and sh*t is always nice for discussion....

I never realized it was a musical :p

Also, anyone got a s***y 90's GTFO macro to counter with?

Det. Bart Lasiter
08-14-2008, 11:38 PM
I never realized it was a musical :p

Also, anyone got a s***y 90's GTFO macro to counter with?no i use git to keep my image macros bleeding edge

DarthAve
08-14-2008, 11:40 PM
I never realized it was a musical :p

Also, anyone got a s***y 90's GTFO macro to counter with?

~Headsmack~ I was distracted...

Typo fixed.

Sigundr
08-14-2008, 11:48 PM
http://capslockhouse.pbwiki.com/f/gtfo2.jpg

There yah go.

Da_man
08-14-2008, 11:50 PM
The little girl actually kinda looks like jmac's avy. Weird.

Det. Bart Lasiter
08-14-2008, 11:52 PM
wow why am i not surprised that you're a racist ass. all asians don't look alike.

BongoBob
08-14-2008, 11:55 PM
Mike Windu will report you for being racist :|

Taos
08-15-2008, 12:07 AM
Great find Ed! The exhibit is called complex sh1t.....that's just perfection. There aren't enough adjectives to describe how incredible that is! ROFL.

DarthAve
08-15-2008, 12:11 AM
wow why am i not surprised that you're a racist ass. all asians don't look alike.

Well, according to the Chinese, they are interchangable....

Sigundr
08-15-2008, 12:15 AM
Like socks?

I meant no racism. I thought it was funneh.

Da_man
08-15-2008, 12:18 AM
wow why am i not surprised that you're a racist ass. all asians don't look alike.

I am not a racist ass. I kinda looks like your avy. That's not racist.

Det. Bart Lasiter
08-15-2008, 03:01 AM
I am not a racist ass. I kinda looks like your avy. That's not racist.yeah you got caught now you're trying to weasel out of it

Dath Maximus
08-15-2008, 08:59 AM
DATH RANT IS GO!!!!

i was reading this thread and i was like wow this is one of the best lf threads in a while then i saw your post and your ****ty image macro from like 1994 and i was overcome by melancholy. my soul turned gray.

Your soul already was gay....although asians don't have souls, its science :tsk: ~Lj

http://capslockhouse.pbwiki.com/f/gtfo2.jpg

There yah go.

dath is not pleased....not pleased at all

The little girl actually kinda looks like jmac's avy. Weird.

to a racist maybe

wow why am i not surprised that you're a racist ass. all asians don't look alike.

yes they do, its science

Mike Windu will report you for being racist :|

And rhett will do dirty things to you

Great find Ed! The exhibit is called complex sh1t.....that's just perfection. There aren't enough adjectives to describe how incredible that is! ROFL.

TAOS!!! SUP MAH NIGGA!!!! *flashes gang signs*

I am not a racist ass. I kinda looks like your avy. That's not racist.

its incredibly racists and you should now be forced to wrestle naked with a homeless mexican man when he's not roofing

yeah you got caught now you're trying to weasel out of it

there is a weasel involved with him, and it is trying to get out...but i cant say where its located, there be children present *points at ave*

EnderWiggin
08-15-2008, 12:00 PM
wow why am i not surprised that you're a racist ass. all asians don't look alike.

I lol'd.

_EW_

Sabretooth
08-15-2008, 12:03 PM
http://images.encyclopediadramatica.com/images/thumb/d/d0/I_like_where_this_thread_is_going.jpg/350px-I_like_where_this_thread_is_going.jpg

BongoBob
08-15-2008, 12:34 PM
there is a weasel involved with him, and it is trying to get out...but i cant say where its located, there be children present *points at ave*

I'm gonna take a wild guess: It's in his underwear.

Dath Maximus
08-15-2008, 12:36 PM
I'm gonna take a wild guess: It's in his underwear.


close enough

BongoBob
08-15-2008, 12:44 PM
What's my prize

Dath Maximus
08-15-2008, 12:50 PM
What's my prize


the weasel in question

TiE23
08-15-2008, 02:56 PM
http://img.photobucket.com/albums/v123/Tie23/1199292594103.jpg

edlib
08-15-2008, 03:19 PM
HEY!!!! What happened to my thread?

:dozey:

DarthAve
08-15-2008, 04:29 PM
Clearly, it exploded.

BongoBob
08-15-2008, 04:54 PM
Your awesome thread got de-railed by noobs and made more awesomer.

edlib
08-15-2008, 05:00 PM
Another news story of sheer, unadulterated awesomeness. (http://www.chron.com/disp/story.mpl/front/5937293.html)

I just don't know where to even start with this one... there are so many examples of irony on both sides that it kinda cancels itself out.

But I do find it hilarious, however...

DarthAve
08-15-2008, 05:10 PM
Another news story of sheer, unadulterated awesomeness. (http://www.chron.com/disp/story.mpl/front/5937293.html)

I just don't know where to even start with this one... there are so many examples of irony on both sides that it kinda cancels itself out.

But I do find it hilarious, however...

I thought Mexican's couldn't read....

....

....

ENGLISH! They can read in Spanish and stuff.

Taos
08-15-2008, 07:26 PM
TAOS!!! SUP MAH NIGGA!!!! *flashes gang signs*


Westsiiiide!! What up Dath?

HEY!!!! What happened to my thread?

The swampies got to it. I haven't come around in a while, but it's good to see that it hasn't changed a bit. :D


Another news story of sheer, unadulterated awesomeness.

I just don't know where to even start with this one... there are so many examples of irony on both sides that it kinda cancels itself out.

But I do find it hilarious, however...

I'm not sure either.....though I guess the first thing that comes to mind is....don't they have anything else better to do? Like doing volunteer work in the communities in which they live...salvation army or whatever would be a much more worthy cause IMO.

BongoBob
08-15-2008, 07:40 PM
F*** peta, bunch of hypocritical f***s ><

Boba Rhett
08-15-2008, 09:43 PM
Tell us how you really feel, Bob.

BongoBob
08-15-2008, 09:56 PM
F*** PETA IN THE NECK!

Done.

Dath Maximus
08-15-2008, 10:49 PM
this is why i go peta hunting

Ray Jones
08-16-2008, 06:59 AM
Bwaha, ed, by all means, WHAT did you expect when going about faeces in the Swamp??

However, I do know where you're coming from with this -- crap goes where crap belongs. :dozey:


^^

Dath Maximus
08-16-2008, 08:21 AM
Bwaha, ed, by all means, WHAT did you expect when going about faeces in the Swamp??

However, I do know where you're coming from with this -- crap goes where crap belongs. :dozey:


^^

you trying to slander my swamp?

EnderWiggin
08-16-2008, 11:27 AM
HEY!!!! What happened to my thread?

:dozey:

You do know where you are, right?

_EW_

edlib
08-16-2008, 12:03 PM
Yeah... I do.

It was meant sarcastically.

El Sitherino
08-16-2008, 03:45 PM
Ed has liberated the Swamp!

Ray Jones
08-18-2008, 11:30 AM
you trying to slander my swamp?
If you'd really be that cool you'd know that's impossible. Slander the Swamp, tsk. :dozey:

edlib
08-18-2008, 01:22 PM
Ed has liberated the Swamp!
Huzzah!

Tyrion
08-18-2008, 01:30 PM
Slander? I hardly know her!

Taos
08-18-2008, 05:32 PM
Ed has liberated the Swamp!

From what exactly?

Ray Jones
08-18-2008, 05:39 PM
deliberation

edlib
08-19-2008, 07:02 AM
Slow news day? (http://www.cnn.com/video/#/video/us/2008/08/16/pkg.garbage.truck.surprise.ksee) (Yay human-interest story! Yup... We report; you decide. ;) )

It's always brings a tear to my eye to see a young person reaching for his dreams...

ChAiNz.2da
08-19-2008, 07:16 AM
It's always brings a tear to my eye to see a young person reaching for his dreams...

heh.. better him than me.. at least someone wants to do it :lol:
I gripe and moan when I have to take one bag of trash out.. much less anyone else's, or the entire neighborhood's, crap :xp: