PDA

View Full Version : does a Jar Jar model exist?


d3vin
05-02-2002, 06:52 PM
I ask cause a friend wants it

i swear :)

BacMeth
05-02-2002, 06:55 PM
there is none yet...
but someone will do it .. i swear
:p

VEGETA2K1
05-02-2002, 07:03 PM
yeh i will nd up doing it if no 1 does.. as i plan to model every charac ter form the movies,(ever1 that no1 has done tio the point of me starting) right now im on obi wan ^_^ and hvae done some of a crappy yoda i plan to never finish cuz it wil lnever get ingame.. i will only model human shaped people.. im going to model chewbacaa, leia, and the jar jar after my obiwan int hat order (order wil lprobably switch,..)

Echomancer
05-02-2002, 08:21 PM
I want to see jar jar in game. I want to spawn hundreds of jar jars. I want to throw them off bridges and into pits. I want to slice their limbs off and shove them down their throats. I want to eviscerate them, annihilate them, to decimate them. To eradicate them.

I'm a big jar jar binks fan.

James
05-02-2002, 10:05 PM
There is a Jar Jar model. Just scroll down on the news page over at Mod Central and you should find a pic with a bunch of Episode 1 models. The guy is looking for a skinnner/animator to help him finish up too.

ArkAngel_mykl
05-04-2002, 02:23 AM
yeah it would be great to force grip it off ledges and hold it there until you run out of mana

omses
05-04-2002, 07:52 PM
mana?
LOL!
wrong game.

BacMeth
05-04-2002, 08:17 PM
they keep saying it.. dunno why.. but they do...not that i care...
i just wonder why

Darth Matrix
05-04-2002, 10:13 PM
'Mana' is a stupid term. so is 'Force Pool.' They shouldv'e called it 'Force Endurance,' cause it would suit more on what is displayed in the books, movies, etc.

VEGETA2K1
05-05-2002, 01:26 AM
for the pic of all ep1 models.. i think they all suck except jar jar,. and the 2 droids (battle, and those other ones that roll. .cant rememer name..)
as for the others. .cant tell who they are!

Madjai
05-05-2002, 04:42 AM
i was gonna do a jar jar, but decided to do the battle droid first.

and those other droids were called "destroyers" by obi wan and something like "droidy-cars" by those trade federation peeps.

VEGETA2K1
05-05-2002, 05:14 AM
yeh i just wtched the movie to see, was gonna edit my post, but u alreayd answerd it ^_^

Landflyer
05-05-2002, 09:46 AM
Originally posted by Madjai
and those other droids were called "destroyers" by obi wan and something like "droidy-cars" by those trade federation peeps.


Droidekas

Dark Cloak
05-06-2002, 01:45 AM
g_saberrealisticcombat 99999999999999999999999999999999999999999999 on JAR JAR!!!!

Zendo
05-07-2002, 01:11 PM
The best thing to do to Jar JAr is to grip him and smash him into goo by pounding him into the celing and floor :) Next you would use lighting and watch him squirm in pain :D you could also grip him and jump really high and let him go to fall into a pile of goo. I think that I could spend hours of fun killing him :jarjar: :lightning

WolvishOne
05-09-2002, 03:10 AM
You know, it's kind of sad that we all want a Jar Jar model & skin simply so we can kill him....

And yes, I said we 'cause I include myself in that number as well.

How such a minor character ever wound up with such a huge part is completely beyond me...but like any good heel, at least he gets a large crowd reaction! :D

jesseg88
05-10-2002, 10:07 PM
Or you could suffer the ultra-extrme humiliation of being fragged by him.
:jarjar: :saberr: :fett2: