PDA

View Full Version : Natile Portman Is Hot!!!!!!!!!!!


JandoFett1842
05-28-2002, 04:08 PM
NATILE PORTMAN IS HOT!!!!!!!!!! I LOVE THE ARENA OUTFIT!!!!
:D :D :D :D :D :D

BlackDove
05-28-2002, 04:10 PM
Every heterosexual man does...You'd have to be pretty much insane not to like her in that...

Btw, this isn't a valid topic here. You should have posted it in an appropriate forum...

JandoFett1842
05-28-2002, 04:11 PM
what is your ****en problem! stop doing this crap!

Jason036
05-28-2002, 04:15 PM
www.natalieportman.com

BlackDove
05-28-2002, 04:20 PM
Originally posted by JandoFett1842
what is your ****en problem! stop doing this crap!

What "crap"?

GidionTheDead
05-28-2002, 08:17 PM
what is your ****en problem! stop doing this crap!

****en? Shouldn't that be ****ed? :p

By the way:
He is right. There is an Episode 2 forum at lucasforums.com.

RobKerwin
05-28-2002, 11:51 PM
he means crap like telling us things we already know

acdcfanbill
05-29-2002, 02:59 PM
his hormones obviously got the better of his judgement, and he was forced to post this as soon as he figgured it out.... a little slow there by the way, arnt ya buddy? :D

Mobius47
05-29-2002, 04:15 PM
You lamers need to:
GET A LIFE!!!
and visit this site. (http://www.nacho-man.org/idiot)
Please.

acdcfanbill
05-29-2002, 04:23 PM
we may be idiots and lamers, but instead of getting a life, why dont we all get...natalie portman blow up dolls...:rolleyes: :D hehe, just kidden of course...

Olin Valden
05-29-2002, 07:45 PM
Read the Describtion for this place a ma jigg, I love Natalie Portman but Anna Paquin is hotter.

ShadowCell
05-29-2002, 10:18 PM
I'm just gonna sit here, laugh, and not say anything.

The Truthful Liar
05-29-2002, 11:29 PM
You just said something. ha! I noted a contradiction! :p

Bungalow
05-31-2002, 08:20 AM
I think he meant not say anything from that point on

GoofsPij
05-31-2002, 09:52 AM
heh:rolleyes:

iguelmay
06-01-2002, 12:07 AM
wow... Holy #%@&! my heart, i can't take it.... even that sidebar image on www.natalieportman.com is too much for me...

*gasping for breath*

i die for thee, my queen!

Darth_Rommel
06-01-2002, 02:46 AM
whoah... is she really?! i had never noticed!

Kurgan
06-01-2002, 04:14 AM
Well at least we're not talking about Britney Spears or that baywatch bimbo... or worse yet, some video game "babe."

Then again, maybe this is something best kept to yourselves, and your shrinks. ; )

Darth Sazah
06-01-2002, 02:07 PM
i think carry fisher was hotter..... now she is all wriggling and twikin~~~~~:mad:

Skidrowpunk
06-02-2002, 01:58 AM
Yeah, but carrie fisher also though that she actually WAS leia, she was so hopped up on drugs.

jarek
06-02-2002, 02:05 AM
lol, does this even belong here?

DannyJAllTheWay
06-02-2002, 02:09 AM
Carry Fisher was/is not hotter than Natalie Portman.

Jedi2k2
06-02-2002, 04:10 AM
Originally posted by DannyJAllTheWay
Carry Fisher was/is not hotter than Natalie Portman.

but we all still love Carry right? :jawa :fett: :ewok: :evanpiel: :bdroid2: :biggs: :deathstar :

acdcfanbill
06-02-2002, 10:48 PM
we do, even if we dont spell carrie correctly... :D

obi
06-03-2002, 01:03 AM
I think Natalie's Hair was nice.


*Slaps self in head*


WHAT DID I JUST SAY?!?!?!?!?!?:eyeraise: :freakout:

bjorn
06-03-2002, 01:10 AM
Originally posted by obi-wan13
I think Natalie's Hair was nice.


*Slaps self in head*


WHAT DID I JUST SAY?!?!?!?!?!?:eyeraise: :freakout:

don't worry, ive heard stupider stuff on www.FederationStudios.net.