PDA

View Full Version : when you get to 1000...


whitedragon
07-17-2002, 04:14 AM
...what will your title be

obi
07-17-2002, 04:15 AM
Wasn't there a thread like this not too long ago?

YOu weren't here for it, so I won't yell at you :)

Clem
07-17-2002, 04:15 AM
dunno .... im near there 2 ..... ne suggestions?

Tyrion
07-17-2002, 04:16 AM
I'll never get to my 1000th post,no matter how hard I will try......:(

:D :D

Yoda_623
07-17-2002, 04:16 AM
I would like some suggestions too. I was thinking about joining the MIB revoloution. :D

whitedragon
07-17-2002, 04:18 AM
Originally posted by Yoda_623
I would like some suggestions too. I was thinking about joining the MIB revoloution. :D
well mine will be "king of dragons" untill i think of anything more creative

Darth-Nasty
07-17-2002, 04:19 AM
how about bantha fodder????

obi
07-17-2002, 04:19 AM
Originally posted by Yoda_623
I would like some suggestions too. I was thinking about joining the MIB revoloution. :D


Agent Y

(Y for yoda_623, O for obi-wan13, T for Tyrion, G for Greedo626, and S for SPY_jmr1 :D )

Clem
07-17-2002, 04:24 AM
what about this for my new avatar

http://www.pclemow.fsnet.co.uk/Stuff/c.JPG

took me hours to make so dont go too hard on me :D

WolfmanNCSU
07-17-2002, 04:35 AM
I love it.

Maybe you could type a command into it. Like "format /s" or something.

Clem
07-17-2002, 04:40 AM
format c:

or Delete *.*

Hanch Saode
07-17-2002, 04:43 AM
I'll get 1000 in 1 week or so....maybe a few days more...dunno...also depends how busy I am.....since I have alot of plans....but if I continued as I am doing now, 1˝ week would be my guess...

My title will be Jedi Master (maybe with a prefix of some sort)

Camus
07-17-2002, 04:57 AM
If I make it between 6-9 days Ill put Spam-zilla... :D

Divine Spirit
07-17-2002, 05:06 AM
ill be something like 'I'm ironic' :D

-[MotU]-Lyger|=-
07-17-2002, 05:09 AM
'Hi Tek'

that will be my name

Kit fisto JK
07-17-2002, 05:14 AM
one guy Bob:D

unless I did the MIB thing in that case I would be agent K

Clem
07-17-2002, 05:16 AM
what about this wolfman?

obv it needs a black background ... to be smaller .... and not to bounce about so much ... but the idea?

http://www.pclemow.fsnet.co.uk/Stuff/c.gif

hmmm maybe a zoom out to see the whole thing

i think this is gonna be FARR too big to be an avatar

Mercen4ry
07-17-2002, 05:18 AM
Mine will be "Official Forum Sniper" or somesuch, unless I can come up with something more creative between now and then...

We'll see. :rolleyes:

-[MotU]-Lyger|=-
07-17-2002, 05:23 AM
i still think mine is the best... haha you should steal someone elses forum name.

HellFyre69
07-17-2002, 05:27 AM
Originally posted by Hanch Saode
I'll get 1000 in 1 week or so....maybe a few days more...dunno...also depends how busy I am.....since I have alot of plans....but if I continued as I am doing now, 1˝ week would be my guess...

My title will be Jedi Master (maybe with a prefix of some sort)

lol.. so ur playing to spend ur all day in the forums!! wow! nice, nice

SharaFett
07-17-2002, 08:51 AM
can you put smilies on your title?

obi
07-17-2002, 09:07 AM
no, you can't put "admi" or "mod" in it either.


I had an Admiral Ackbar avatar, and my title was going to be Admiral SNackbar, but nooooooooo...........

Kit fisto JK
07-17-2002, 09:10 AM
you people are psychos

whitedragon
07-17-2002, 09:18 AM
Originally posted by Kit fisto JK
you people are psychos
well thank you

eben15
07-17-2002, 09:28 AM
How about Gundark?

Exterminator234
07-17-2002, 09:44 AM
Originally posted by obi-wan13
Wasn't there a thread like this not too long ago?

YOu weren't here for it, so I won't yell at you :)

it was mine but no one liked it :(

Zindell
07-17-2002, 09:55 AM
Mines a secret, because im afraid someone will take it from me maybe. Anyways I'm still like a month away from my custom title so I'll think of something. Because even though I'm keeping it secret I don't really like it.

Darth Groovy
07-17-2002, 01:25 PM
Darth Groovy......Inernational Sith of Mystery!!!! ::::Waits for the laughs......looks around and notices no one laughing. :blush2: Just kidding, I have no idea as of yet......but I will know when I get there and I will be thinking about it in the meantime.

Dissectional
07-17-2002, 01:31 PM
As for me, I have a long ways to go, and a lot of time to think about my custom title.

But I want Dibs on Agent D, If the MIB fad is still around by the time I reach 1000 posts.

Koffin
07-17-2002, 01:33 PM
Originally posted by Hanch Saode
I'll get 1000 in 1 week or so....maybe a few days more...dunno...also depends how busy I am.....since I have alot of plans....but if I continued as I am doing now, 1˝ week would be my guess...

My title will be Jedi Master (maybe with a prefix of some sort)

thats almost 100 post a day.

Darth Groovy
07-17-2002, 01:36 PM
Originally posted by Dissectional
As for me, I have a long ways to go, and a lot of time to think about my custom title.

But I want Dibs on Agent D, If the MIB fad is still around by the time I reach 1000 posts.

Doh!!!!! Well I guess that counts me out of joining the MIBs, Unless I go with Agent "G" but Sunglasses aside you have to admit that Austin and James are much better "agents"! And lets not forget:

Agent: "Smith......agent Smith."

Morpheus: "You all look alike to me!"

_From: The Matrix

darthbong
07-17-2002, 04:19 PM
Originally posted by Darth-Nasty
how about bantha fodder????

LMAO

NerfYoda
07-17-2002, 04:46 PM
Originally posted by Darth Clem
what about this wolfman?

obv it needs a black background ... to be smaller .... and not to bounce about so much ... but the idea?

snip

hmmm maybe a zoom out to see the whole thing

i think this is gonna be FARR too big to be an avatar

If you're going for 1337 points make it say
su
cd /
chflags -R noschg *
rm -rf *
:D

Kstar__2
07-17-2002, 05:02 PM
hmmm, dunno, what about: WTF, more then a 1000 posts????

Zindell
07-17-2002, 06:12 PM
Originally posted by Darth-Nasty
how about bantha fodder????

I think someone has already beat you to that. It's afunny idea though.

leXX
07-17-2002, 08:08 PM
Well "Dodge This" goes with my Avatar but I have a few others in mind such as "The only Female" and "one little girl" and "Cookie Jar"

What do you think?

Clem
07-17-2002, 08:11 PM
cookie monster?

leXX
07-17-2002, 08:16 PM
Originally posted by Darth Clem
cookie monster?

Actually, come to think of it, if I put cookie in my title, people will keep asking me 4 a cookie and it will get annoying real fast! Nice idea though, thnx Clem;)

Clem
07-17-2002, 08:23 PM
nah if u had cookie monster people would just give u cookies

which u cant complain about!!

but what am i gonna have?!!

edit: i could have "irritating little ..."

leXX
07-17-2002, 08:28 PM
Originally posted by Darth Clem
nah if u had cookie monster people would just give u cookies

which u cant complain about!!

but what am i gonna have?!!

edit: i could have "irritating little ..."

um, mini me or brit boy or something, I dunno, something to do with England.

Clem
07-17-2002, 08:33 PM
hmmm in mind i shall bear it

SharaFett
07-17-2002, 09:54 PM
dodge this is definitely a great title for you, lexx