PDA

View Full Version : Star wars pictures, stories and forums


Agen
07-30-2002, 09:19 AM
Alot of you know about these forums but we want more members and the site is- http://stormtroop55.tripod.com/
Join the forums, me, obi 13, Yoda, darklighter, stormtroop and Tyrion are the mods and admins. Hope you enjoy the site and the forums :)

Exterminator234
07-30-2002, 09:23 AM
i thought tyrion was demodded :confused:

Dath Maximus
07-30-2002, 09:24 AM
nope hes still a mod

Exterminator234
07-30-2002, 09:25 AM
oh i thought i read he was demodded. oh well

Darklighter
07-30-2002, 09:33 AM
He was I think...but now he's remodded...lol:D

Yeah, they are really good. Please people, click the link in my sig and go sign up:)

Exterminator234
07-30-2002, 09:37 AM
yeah, were in the middle of War of the Mods right now between obi and tyrion (ok so were not but we should be, thread starting time :evil2: :D)

obi
07-30-2002, 09:46 AM
Mos war? actually, it's admin/mod war. I wonder who will win that one..............:)

Tyrion PM'd me, and was crying because he thought I had demodded him, and I thought it was funny.

Well, I did think it was funny, even though it was not I who demodded him. :p

Darklighter
07-30-2002, 09:48 AM
Really???...hmmm....tell us more:D

Dath Maximus
07-30-2002, 09:49 AM
since it seems like all the mods/admins are attempting to sell the forum but are discussing demodding, i feel abliged as a non-mod to say:

RUN AWAY ITS A TRAP!!!!

THEY'VE GOT ME LOCKED IN A CLOSET!!!
*is swiftly beaten by the mods*

no more no more...... and then i died

Yoda_623
07-30-2002, 11:45 AM
Originally posted by Dath Maximus
since it seems like all the mods/admins are attempting to sell the forum but are discussing demodding, i feel abliged as a non-mod to say:

RUN AWAY ITS A TRAP!!!!

THEY'VE GOT ME LOCKED IN A CLOSET!!!
*is swiftly beaten by the mods*

no more no more...... and then i died
:lol: :rofl: :lol:

Ok, but seriously check out the forums. You'll like them.

BlackDove
07-30-2002, 02:05 PM
Tripod

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


*runs around like a maniac*

Darklighter
07-30-2002, 02:10 PM
Okay, thank you Kal:)

But please visit the forums, they are great:D

Darth Knight
07-30-2002, 03:03 PM
whats the point it is like tlaking to the same people and geting in the same arguments bout stuff that none of us can change just at a different fourm

Darklighter
07-30-2002, 03:38 PM
Thank you for giving us such a good image Knight:mad: It is fun because it is its own forum...just a collection of people from the Swamp in a small little friendly community, where you don't get spammers or flamers or people saying they'd rather not be there. We like it there, and those regular users in the Swamp are welcome to come and join:)

Camus
07-30-2002, 03:42 PM
Originally posted by Darth Knight
whats the point it is like tlaking to the same people and geting in the same arguments bout stuff that none of us can change just at a different fourm


You dont have to go there... Those that go there are just doing our own little thing... think of it as like a little place for those that a friendly with eachother to talk more and worry less about those that we dont get along with... :D

obi
07-30-2002, 03:49 PM
and when these forums crash(which they do everyday) we all go there and hang out.

PLus- It has it's own chat feature. :)

(Welcome to the modding community, Camus. :) )

Camus
07-30-2002, 04:14 PM
Ive been a mod for sometime now... I just dont go around saying it...

Darth Groovy
07-30-2002, 04:42 PM
I joined these forums at the request of my master Yoda_623 and I noticed that Tyrion was online one day, So I pmed him and jokeingly said to him "they let you in here?" then he replied with a threat to edit my thread or block me or something like that. I think it is funny if he got demodded because I hate it when people abuse power. Also I believe he was going in and editing Obi-Wans posts just to be smart. Not a wise idea.

But like Obi Wan 13 said, mostly you go there when the swamp is down, which is like waaaaaaaayyyyyy toooooooo much lately.

-[MotU]-Lyger|=-
07-30-2002, 05:03 PM
Well kids, i just joined, my name is "LukeSkywalker" so keep an eye out for me

Darklighter
07-30-2002, 05:40 PM
Welcome Lyger!:D

And welcome back Whitedragon. Come visit and check out the forum:)

Agen
08-18-2002, 10:57 AM
Yay, found the thread. Please join :D

Agen
08-18-2002, 12:38 PM
BUMP!

Agen
08-24-2002, 06:05 PM
Well seeing thta my other thread was carelessly closed, due to the fact that matt thinks i'm mindlessly advertising even tho i had to go 6 pages submit to going 6 pages to find this thread here it is again, i suggest you all join :) Hurry up too.