PDA

View Full Version : Old School Mods


DS ChAoS
08-21-2002, 08:37 PM
Does anyone here remember Spork? And of cource the infamous BFP and BFP2 downloads. Ah the bygone the days *sniff* I remember them well. Man that grapple hook could come in handy sometimes.

GE Predator
08-21-2002, 10:16 PM
Someone should make Infintrate for JO.

DS ChAoS
08-21-2002, 11:08 PM
Yeah that was a pretty great mod. Although a personal fav has gotta be Manowars. Ever played that? Amazing mod. Not to mention the maps that there used to be. Jedi High School and Empire Night Club were perhaps the two greatest maps ever created.

Guardian Omega
08-21-2002, 11:51 PM
Heheheh, I remember the BFP packs! Also had a lot of fun with the Manowars mod and the Halowan mods for MOTS......

Old_Ben
08-22-2002, 12:25 AM
Hopefully there will be some great mods made for JK2. There are alot being made right now and should be fun once they come out. Mabey eventually we can get some of those old maps and mods made for this game.

Kstar__2
08-22-2002, 05:24 AM
why does no one mentioned sbx?, that is THE best JK mod FR!

DS ChAoS
08-22-2002, 11:11 AM
sbx? What was that?

Guardian Omega
08-22-2002, 11:40 AM
Heheheh, I have that, Saber Battle X. That was developed during the later days of JK though. Still, I love Manowars and Halowan!

GE Predator
08-22-2002, 02:54 PM
Ahh Manowars was SWEET! Too bad Manowars 1 lagged so bad, and MW3 lagged even worse (MOTS)

MW2 was the BEST!!

-EDIT-

OMG@!! Remember the Q-Bert mod?! That KILLED Manowars for me. A buncha peeps from my clan, a friend of mine in real life and some peeps from other clans used to have huge games of it. Sooooooooooooooooooooooooooo fun!!!

DS ChAoS
08-22-2002, 04:44 PM
Q-Bert? Never heard of it, let alone played it.

swooper
08-24-2002, 06:53 AM
ahhhhhhh yes SBX SPOrk JHS and my fav would of been baron heeds RPG that was cool ar ethey redoing that or any of these great maps/mods where can i find them

Guardian Omega
08-25-2002, 02:23 AM
Instead of JHS, I would like someone to come up with a level worthy of Drazen Isle quality.:p

TK_GEEZus!
08-25-2002, 02:25 AM
wow someone on here also played jk1 on this forum amazing! lol maybe you knew what i was talking about when i mentioned cogs :P

TK_GEEZus!
08-25-2002, 02:26 AM
Oh and for the record the 420 lounge owned for jk1 they need to do a remake for jk2 =)

Kstar__2
08-25-2002, 04:50 AM
Originally posted by Guardian Omega
Instead of JHS, I would like someone to come up with a level worthy of Drazen Isle quality.:p

yeah, too bad you didn't had FF in there

Jeff 42
08-26-2002, 12:39 AM
It would be cool if someone made a JO version of Morpheus. I love that map.

TK_GEEZus!
08-26-2002, 03:29 AM
a JO version of Facing Towers would be aweome speaking of UT

swooper
08-26-2002, 06:14 AM
hint hint to mappers

JEDI_Nova
08-26-2002, 10:30 AM
Ah yes JK, the best level was deffinatly JHS, and the best mod was SBX 3.1, but I liked stories untold too