PDA

View Full Version : Favourite Bands


storken
09-09-2002, 10:02 AM
Since things may have changed since i'm been away from this place, I just wanna get updated :cool:

My favourite bands at the moment are:

Dark Tranquillity, In Flames, Soilwork, Gardenian & Moonspell.

Meksilon
09-09-2002, 10:16 AM
Couldn't say. But my girlfriend likes Creed.

=mek=

NiKo
09-09-2002, 10:48 AM
In no order,

KoRn, Adema, Stone sour, System of a down, Disturbed, Godsmack, Drowning pool....I know i must be missing a lot here, but these are what come to mind now







And anyone who doesnt like my taste in music can suck my pinky!

Feral
09-09-2002, 11:02 AM
Korn, System of a Down, Tenacious D, Stone Sour, New Found Glory (old album), Lostprophets, Muse.

Deadmeat_X
09-09-2002, 01:26 PM
New Found Glory, Custom, Weezer, Bloodhoundgang, Alternative Allstars, Offspring, Green Day, Ben Folds....

murta
09-09-2002, 01:36 PM
The Shods
Rufio
The Starting Line
New Found Glory
The Living End
Dashboard Confessional
Captain Everything
Lightyear
Finch
BodyJar
The Used
King Prawn
Good Riddance
Adequate7
Tenacious D (and no I'm not jumping on the bandwagon :))
System of a Down
Fallout40
The Vandals

murta
09-09-2002, 01:38 PM
Originally posted by NiKo
And anyone who doesnt like my taste in music can suck my pinky!

*sucks NiKo's pinky* :o

Junior™
09-09-2002, 01:40 PM
No particular order:

KoRn
System of a Down
Adorned Brood
Simon Says
Hoobastank
Die Happy
Incubus
Sick of it All
Ramms+ein
Nirvana
Red Hot Chili Peppers
Selfish (my very own band)

and all those I forgot...

Kjølen
09-09-2002, 05:39 PM
Offspring, Metallica, Blink 182 is ok...ugh i forgot one.... i just had it.... :p

NiKo
09-10-2002, 09:30 AM
Originally posted by murta


*sucks NiKo's pinky* :o


meh, you've just been waiting years to have an excuse to suck it...:p

storken
09-10-2002, 11:34 AM
heh, everyone seem to like System of a Down nowadays..
Too bad they got listened-out..

murta
09-10-2002, 01:00 PM
Originally posted by storken
heh, everyone seem to like System of a Down nowadays..
Too bad they got listened-out..

You mean like over-played? Yep, kinda agree, except I got the unreleased third album as soon as that was available on the net and I mainly try to avoid the singles. Plus there's always bonus tracks like Johnny, Marmalade, Snowblind, The Metro and the classic F*ck The System

Yoda_623
09-10-2002, 07:53 PM
Tom Petty, Gun N' Roses, Van Halen, Kiss,Judas Priest,Queen,N.E.R.D.,Teg Nugent, Ozzy Osbourne. There more,but thats all I can think of. :)

storken
09-11-2002, 08:14 AM
Originally posted by murta


You mean like over-played? Yep, kinda agree, except I got the unreleased third album as soon as that was available on the net and I mainly try to avoid the singles. Plus there's always bonus tracks like Johnny, Marmalade, Snowblind, The Metro and the classic F*ck The System

yeah, but I got bored at those too..
I guess I should buy their new record anyway..

NiKo
09-11-2002, 09:03 AM
I can never get too tired of a good song

storken
09-11-2002, 06:13 PM
Never? Never Ever? Not even if I tie you up and let you listen to it over and over again for a couple of months? :p

Drunken_Sailor
09-12-2002, 08:00 AM
- Limp Bizkit

- Guns N' Roses

- Bon Jovi

- System of a Down

- Iron Maiden

- etc.

NiKo
09-12-2002, 10:46 AM
I like your list just without "Limp bizkit"....oh well,


storken, i dunno...you can try it :D

storken
09-13-2002, 09:14 AM
Yeah.. maybe sometime..

Coming to Sweden soon? :p