PDA

View Full Version : I think it's time to congratulate...


Jed
11-11-2002, 10:33 PM
PhantomHelix!

He's got the job at JKII.net!

I know there will probably be an announcement, but I want to be the first to congratulate him!

We're proud of ya buddy! :D

Phizzle
11-11-2002, 10:38 PM
yay way to go!!!!!

Taos
11-11-2002, 10:41 PM
CONGRATULATIONS!!!!!


I'm glad it went to a regular in the swamp!!! :D


Best of Luck to you !!!


:p

Tyrion
11-11-2002, 10:43 PM
Congradulations!

MaulerZ
11-11-2002, 10:43 PM
Congrats PhantomHelix :D :thumbsup: ;)

Guardian Omega
11-11-2002, 10:45 PM
Cheers anybody? :cheers:

TheWhiteRaider
11-11-2002, 10:45 PM
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!

That is for anything else you might get. :D

TheHobGoblin
11-11-2002, 10:48 PM
CONGRATULATIONS FROM ME AND ARNOLD IN TERMINATOR 3 I'm going terminator crazy

Father Torque
11-12-2002, 12:02 AM
*Pomp and Circumstance plays in the backround*

PhantomHelix has just graduated from the LucasForums and is on his way to JediKnightii.net

The forumers start crying as FAther Torque gives back the present Phantom gave to me ohh so many months ago.

here you go:maize: :guiness:tada:max: its max the bunny rabbit

:D :D :D

Hekx
11-12-2002, 12:16 AM
Congratulations :) :thumbsup:

What job did PhantomHelix get?
The file manager / news poster jobs?

TheHobGoblin
11-12-2002, 12:17 AM
*SW song tune*
Heeeeee isssssss very lucky tooooo geeeeeeeeeeet that place soooooooo weeeeeeeeeee congratulate hiiiiiiiiiiiiim ooooooooooon hiiiiiiiiiiiiis behalf so I saaaaaaaay good luck to hiiiiiiiiiiiiim and good wishes.
*Imperial March song tune*
Hehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh ehehehehehe isssss sooooo luckyyyy toooo haaaave soooo many friendssssss. Beeest wiiiiiiiiiiishes tooooooooo allllllllll oooooof his daaaaaaays.

Cool eh?

Wes Marrakesh
11-12-2002, 12:28 AM
Congradulations, Helix!

Nice job :D

Chewbacco
11-12-2002, 12:56 AM
Way to go :thumbsup:

ZBomber
11-12-2002, 01:21 AM
congrats dude! :)

Ratmjedi
11-12-2002, 02:11 AM
Congrats man.
I know you'll do a good job at what ever you are going to be doing. :thumbsup:
:lsduel: :duel:

Elijah
11-12-2002, 03:04 AM
*Screams*

CAN I GET A WOOP WOOP?!



Congrats dude.

Hekx
11-12-2002, 03:07 AM
Originally posted by ZDawg
*Screams*

CAN I GET A WOOP WOOP?!You can have a half-eaten chicken nugget :)

SettingShadow
11-12-2002, 04:00 AM
Congrats duuuuuuuuuuuuuude :D

Pad
11-12-2002, 12:39 PM
congrats on the new job pall :thumbsup:
;)

PhantomHelix
11-12-2002, 12:46 PM
HOLY ****! DIDNT KNO I WAS THIS POPULAR! THANKS JEDI220!

:lol: sry, im still hyper. :D

i would like to thank all my friends at the swamp and.......

*gets smacked with the l33t rubber chicken* :D

is it true that staff there gets super mod powers?

Darklighter
11-12-2002, 12:51 PM
Congratulations Phantom...

...though I haven't a clue what you're doing, how you found out about it or what you applied for lol

PhantomHelix
11-12-2002, 12:55 PM
im a news poster at jediknightii.net the file and jkii news site. i found otu at the site, and by that little announcment at the top of yodas swamp by Eets. i applied about a week ago. and he said i got the job. THIS IS SWEET!




btw: r the super mod rumors true? j/w.......:D

leXX
11-12-2002, 01:18 PM
hey congrats PH :thumbsup:

now where's my Kunoichi skin that I submitted about a month ago?? huh huh :mad: :rolleyes: :p :D

PhantomHelix
11-12-2002, 02:03 PM
hey! dont shoot me! im not the file poster! jeez! :lol:

but ill tell em about it. ill make sure it does.

Mex
11-12-2002, 02:11 PM
Gj!

Skate Boy
11-12-2002, 02:12 PM
Congrats Phantom!:)

PhantomHelix
11-12-2002, 02:13 PM
thanks!

and zdawg, you cannot get a woop woop! you may get a bucket o' fried chicken if you wish however......... :lol:

Quotation
11-12-2002, 02:30 PM
Congratulations Phantom! :D


I'll patent someting, someday.

PhantomHelix
11-12-2002, 02:34 PM
well good for you! :thumbsup:

you better get started workin on that patent, so i can buy one of them, and you can get a dime from it! :lol: ive always loved that little rule. really makes it interesting.............

well, still got some questions to clear up wit the staff leader (just on news postin and stuff) and i should be postin news soon....

Agen
11-12-2002, 04:49 PM
You're quite the character. :D

PhantomHelix
11-12-2002, 04:51 PM
UR DEAD TERMIE!

*smack* :lol:








.........hey, wait........TERMIES HERE! AFTER ABOUT 3 WEEKS OR MORE OF NOT POSTING, HES HERE! YAY!

Agen
11-12-2002, 05:57 PM
Well i've been rather/very busy lately :D

obi
11-12-2002, 06:01 PM
WB Agen, and congrats to Phantom.

;)

access_flux
11-14-2002, 06:24 AM
Congrats man, hope you have a good time :frosty: :wavey: :cheers: :hoops1: :chop1: :urpboun: :doo1: :yeldance: :drink3: :toilet1:

PhantomHelix
11-14-2002, 10:30 AM
thanks every1! and congrats to obi as well for gettin the position too! :thumbsup: :D

Toonces
11-14-2002, 12:22 PM
Congrats to all the new staff, including myself :D

Welcome aboard Phantom and Obi! :D

Pad
11-14-2002, 12:43 PM
yep, i noticed toonces

congrats all

hope they still have a spot for me tho ;)

Taos
11-14-2002, 12:52 PM
O.O

CONGRATULATIONS TOONCES!!!!


way to go man!! :D

Have a good time with it! ;)

PhantomHelix
11-14-2002, 01:30 PM
yeah! congrats toonces! and the other two guys, congrats! (no idea who they are)..........