PDA

View Full Version : LucasTones..


QueZTone
11-18-2002, 01:40 PM
LucasTones...what about that Full Throttle that you ordered before, did it arrive well? How did all of that go? :)

was that the same seller as:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=802171936


(i know its mac os, i got the game on cd twice already, i just want the box :) .. again) :p :D

elTee
11-18-2002, 03:22 PM
Yeah, it all came, but as its sealed I didn't open it... its the same seller though. Let me know if you find out whether it has the bandana, though.

QueZTone
11-18-2002, 03:47 PM
cool :D i will, just not sure if i will open it tho :D

Jake
11-20-2002, 01:44 AM
My Mac copy of Full Throttle was bandanaless and, if I'm not mistaken, Adventurerless. It might have had an Adventurer in it, but it was not the same issue that came with the PC version (I think the issue in the Mac box, if there was one, would be one or two issues later).

I always thought the bandana was sent separately. Like, it was sent in the mailing from LucasArts, but wasn't bundled in the actual game box.

QueZTone
11-20-2002, 12:57 PM
ohhh

well ill keep my fingers crossed

but it only seems logical what you say, im not sure but i guess its the same like lec does now when you pre-order games and you get a free gift. I reckon that's just in the package you get from lec but not in the actual gamebox

Jake
11-20-2002, 02:23 PM
I would kill for a Corley Motors keychain. Well, not kill, but it would be cool.

elTee
11-20-2002, 05:22 PM
Dammit, I might just open the bugger.

Sarah
11-20-2002, 08:54 PM
I want a Full Throttle. :bounc5:

QueZTone
11-21-2002, 12:36 PM
LOL :)

"well isn't that cute......but its WRONGGG!!!!!!" :D

Sarah
11-21-2002, 07:13 PM
I don't get it.

Acrylic
11-21-2002, 07:20 PM
its from an old cartoon "2 stupid dogs"

QueZTone
11-21-2002, 09:54 PM
yeah :D

elTee
11-23-2002, 11:00 AM
I could e-mail LucasArts actually, cos they'd know. So, QueZ, I know you're gonna get that soundtrack CD, so let me know what its like when you get it will you? I don't wanna get it if its rubbish, even though it is official merchandise.

BooJaka
11-23-2002, 12:58 PM
Or Doublefine if there's more of a chance of a reply from there.

elTee
11-23-2002, 04:35 PM
Yeah, but I could e-mail my uncle if I wanted, and I definately get a reply then, but would it tell me about my bandana?

QueZTone
11-24-2002, 03:38 PM
LOL Tones! :D

ill let you know about the soundtrack, i havent ordered it yet though. But im planning to get it, as its official merch :P

i think there will be ppl who will get it before me though so im not the fastest supplier of a quick review =]

BooJaka
11-24-2002, 04:15 PM
Originally posted by LucasTones
Yeah, but I could e-mail my uncle if I wanted, and I definately get a reply then, but would it tell me about my bandana?

But your uncle didn't make the game or work at the company who released it, did he? :p

elTee
11-24-2002, 06:45 PM
Ok, so Tim made the game. He probably was the person who approved the box art, and almost certainly had something to do with the bandana. However, after a good 6 years I doubt he'll remember exactly which versions of the game contained the bandana, whereas the actual company store might at least keep some kind of record.
I appreciate your point though, but in my experience you are equally likely to get a reply from both Doublefine and LucasArts, and both replies are equally useless. For example, if I get a reply from LucasArts it'll probably say "Unfortunately we do not have that information available" or something, and the Doublefine one would say "Wow! I remember those bandanas - they kicked ass! I wonder where the hell I put mine...."

QueZTone
11-25-2002, 01:32 PM
mine was actually robbed from me by some cavefish after I got beaten up by a group of Rottwheelers :(

Wizball
11-26-2002, 06:42 AM
I have got this version on ebay a while ago.

It has an orange sticker on the box -> "Free bandana" and a number or something alike.

I will check it later at home and verify this.

elTee
11-26-2002, 03:12 PM
God dammit mine has no such sticker! I WANT A BANDANA!!
:(

Wizball
11-27-2002, 03:40 AM
Ok the orange sticker reads:

"Free Bandana inside" and a line below "652316"

QueZTone
11-27-2002, 12:14 PM
ok, and you HAVE the bandanna?

hmm


my version didnt have the sticker nor the bandanna

it had a copy of a The Adventurer tho, so that was worth the money alone :D

say, are you sure you bought your copy off ebay at cyberdeals? hmm

JBRAA
11-27-2002, 04:13 PM
Originally posted by LucasTones
.....and both replies are equally useless. For example, if I get a reply from LucasArts it'll probably say "Unfortunately we do not have that information available" or something, and the Doublefine one would say "Wow! I remember those bandanas - they kicked ass! I wonder where the hell I put mine...." [/B]

hahaha hehehe *tear i eye*
http://mojoart.mixnmojo.com/temp/tim-rulez-spray.gif

Wizball
11-27-2002, 04:24 PM
Yes I have the bandana...

Oh and I bought it from ebay but not from cyberdeals.

It was clearly pictured with the bandana and from what I recall it wasn't that expensive.
Seems I was lucky that none of you two did notice it hehe :)

QueZTone
11-27-2002, 04:34 PM
hee hee, you damn right about that :p