PDA

View Full Version : What does imo mean


Carth Onassi
01-27-2003, 12:28 AM
I've seen people saying "imo" in the forums alot and since i don't know what it is i thought i would ask in the Help and Feedback center.

The Truthful Liar
01-27-2003, 02:00 AM
In my opinion.

Lynk Former
01-27-2003, 03:26 AM
Damn Legion... that triple post was PATHETIC

Rogue15
01-27-2003, 09:09 AM
inside my outhouse

Lynk Former
01-27-2003, 09:24 AM
*looks at 15...* that was more pathetic than legion :lol:

ZBomber
01-27-2003, 04:57 PM
In my....... o.....oreos....... o.O
Nah, In My Opinon. ;)

Wraith 8
01-29-2003, 01:05 PM
maybe he things they are sayin imao LOL

imao is LMAO. Laughing My Ass Off

ZBomber
01-30-2003, 05:25 PM
imho means in my humble opinion. ;)

Katarn07
01-30-2003, 08:28 PM
Originally posted by Wraith 8
maybe he things they are sayin imao LOL

imao is LMAO. Laughing My Ass Off

After seeing him not knowing IMO (hey, I just learned a few months back when I was a newb), I was going to ask this. I see. Thanks.