PDA

View Full Version : Anyone play paintball?


Snafu7
04-06-2003, 04:10 PM
Does anyone play paintball?

dark jedi 8
04-06-2003, 04:42 PM
yeah, i do.

its pretty fun, though it can get expensive.

do you play?

Darth Groovy
04-06-2003, 07:41 PM
I play.

Currently I don't have a marker, or the funds to get a good one, so I take turns renting and borrowing. I would like to go semi-automatic marker, and invenst in full body armor, all I have is a mask, knee pads, elbow pads and guantlets. I do wear thick hunters gear, but man I get some nasty welts, lemme tell ya...:p

I love playing near thick wooded areas, so I can use the trees as cover, and play a good game of guerilla warfare. I don't like to stay in the woods for any long length of time though, because the woods are havens for spiders, which I happen to be deathly afraid of...:eek:

dark jedi 8
04-06-2003, 07:52 PM
tippmann (sp) makes some good semi auto markers, and so does kingman, that are relatively cheap.(anywhere from 120$-250$).

playing in wooded areas is pretty fun, but i like hyperball the best. its when you go head on another aponent, or team vs. team, in a open field using barrels and bolted plywood(sp) stands to use as cover. last team or man standing wins. really fun. but it can give ya some nasty welts cause you tend to get a lot of close shots in.:)

Darth Eggplant
04-06-2003, 07:53 PM
I used to, but unlike Christopher Plummer in Star Trek VI,
with an eye patch on my left eye, *I don't think so*
I would sit sideline now with towels and brewskies
for the fallen warriors.

Darth Groovy
04-06-2003, 08:11 PM
lol, I got ambushed once by and ex ARMY Ranger and his companions, they got photos of me spitting out paintball casings.:p

Took hours to scrape the gew off my head.:D

Sam
04-07-2003, 02:09 AM
I play but not very often though.

Taos
04-07-2003, 03:20 AM
I used to play quite a bit when I was in college......but not at all anymore. I really enjoyed it though. It's a rush, like everybody I have my war stories but I really just hated getting hit with some of those high powered weapons. Talk about bruises......=/

Darth Groovy
04-07-2003, 03:46 PM
Oh but the bruises are the part of the fun man! :p Those are battle scars! Be proud of em! The welts don't last that long. I am also very much into playing street hockey, a more urban blood sport, but I have not played in years. I am probably too old to be as fast as I used to be. I have not played paintball since last summer.

Snafu7
04-07-2003, 08:00 PM
I don't have a marker either, but one off my friends has 3 so i use his. I'm saving up for one now.

Darth Groovy
04-07-2003, 09:21 PM
Originally posted by swgbking
I don't have a marker either, but one off my friends has 3 so i use his. I'm saving up for one now.

Wow, a post by you that is longer than 3 or 4 words. I am so impressed that I should go buy you a new paintball marker myself. As soon as I get a surplus of money of course. :p

Snafu7
04-07-2003, 09:43 PM
horray! I think I'll go have I party!
----------------------------------------------

i thinkI'm planning on getting a Tipman A-5

wassup
04-07-2003, 11:37 PM
I was wondering...whats better in your opinion - airsoft or paintball?

btw swgbking your sig sounds :eyeraise:

Wraith 8
04-08-2003, 05:48 PM
i have played paint ball.. but it is SO expencive....

Darth Eggplant
04-08-2003, 08:15 PM
they also use to have laser tag at the base of the CN Tower,
you got lazer pistols and vests and helmets, knee and elbow
pads with sensors on them. we have places called Playdiums,
Sony run I think they may have then there too.

Darth Groovy
04-09-2003, 11:03 AM
I used to have fun playing Lazer Tag™ with my freinds back in the 80's. I always wanted to play Photon in an arena though.

dark jedi 8
04-09-2003, 06:10 PM
Originally posted by wassup
I was wondering...whats better in your opinion - airsoft or paintball?

btw swgbking your sig sounds :eyeraise:

i have never played airsoft but i have some friends that do, and based on what they say paintball seems alot better.IMO, though it is very expensive like Wraith said, especially the paint.:)

Rogue Nine
04-09-2003, 07:25 PM
I prefer the Tippmans' actually. I went paintballing over the weekend and I lit up quite a few people with my Tippman 98 Custom. It was fun.

dark jedi 8
04-09-2003, 07:39 PM
yeah, there pretty good guns. i have the tippman model 98, and its done good for me so far.:)

Darth Groovy
04-09-2003, 09:33 PM
Originally posted by dark jedi 8
yeah, there pretty good guns. i have the tippman model 98, and its done good for me so far.:)

Do you got like a link or a picture or something, I may get one someday.

Rogue Nine
04-09-2003, 10:19 PM
http://www.tippmann.com/gunline/gunlinei/98c.jpg

Pretty, ain't they?

Snafu7
04-09-2003, 10:21 PM
yah, the 98 customs are nice

Darth Groovy
04-10-2003, 05:26 AM
oooooooooohhhhhhh baby....:tng1:

I got dibs on the silver one, I'll have to shop around now.

Thanks for the visual Niner!:D

Ninja Outkast
04-11-2003, 01:49 PM
yep

boinga1
04-11-2003, 09:47 PM
No, I don't play, if I ever do it'll probably be when I build my own PAINTBALL TANK (That would whoop up some major....youknowwhat).

Snafu7
04-12-2003, 12:28 PM
It would be incredibly fun to play in "The Big Game." Tanks, half tracks, helicopters, the works.

dark jedi 8
05-03-2003, 07:52 PM
that'd be freakin crazy, but count me in!:D

Snafu7
05-10-2003, 09:50 PM
yeah, but think about how good you'd have to be to even make it to it.

dark jedi 8
05-11-2003, 11:33 PM
it'd be pretty hard, but probably a sure thing if you got military training.

Snafu7
05-22-2003, 06:56 PM
yeah, but tons-o-fun.