LucasForums

LucasForums (http://www.lucasforums.com/index.php)
-   The Mental Minx's Off-Topic Party (http://www.lucasforums.com/forumdisplay.php?f=677)
-   -   Wow, I REALLY kinda miss this place (http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=185021)

zelda 41 01-04-2008 01:36 PM

Wow, I REALLY kinda miss this place
 
Double Fine not as much fun as RD was.
I'm kinda sad that this place was killed.

90SK 01-04-2008 06:52 PM

Yeah, it's kinda like a festering corpse, and we're all the maggots eating it out.

zelda 41 01-04-2008 11:19 PM

Quote:

Originally Posted by 90SK
Yeah, it's kinda like a festering corpse, and we're all the maggots eating it out.

*nods*
pretty much, at this point :/

Hallucination 01-05-2008 12:32 AM

Quote:

Originally Posted by 90SK
Yeah, it's kinda like a festering corpse, and we're all the maggots eating it out.

Nom nom nom, mmm so tendar!

JoeDoe 2.0 01-05-2008 02:06 AM

But still.... it can be revived, we just need squirrels with rabies and hammers

zelda 41 01-05-2008 01:08 PM

Quote:

Originally Posted by JoeDoe 2.0
But still.... it can be revived, we just need squirrels with rabies and hammers

hmmmm, we could try to get this place back up and like it used to be...
I'll be back later, I have a few people to find...

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 03:37 PM

Quote:

Originally Posted by JoeDoe 2.0
But still.... it can be revived, we just need squirrels with rabies and hammers

swing and a miss.

JoeDoe 2.0 01-05-2008 04:13 PM

Says the psychotic hentai machine :xp:

Tarkya 01-05-2008 06:14 PM

I came back because I missed it.

It's kind of sad to see it like this after being around during it's heyday. :<

DarthAve 01-05-2008 07:12 PM

Alright. I came back...

for ten minutes. I'm busy with my lovely Dwight to be at RD. So...bye. Plus, we're planning a parade for Mayhem at DFAF. I'm busy with that too...

90SK 01-05-2008 07:29 PM

You know you were never really gone. Silly. Whereas I was gone for practically a year, for serious. Therefore I win. WINNER! RIGHT HERE!

DarthAve 01-05-2008 07:36 PM

Go Artist Formally known as Skye.

I've been gone from LF since awhile. I've gotten into The Office, started high school, and mascoted 2 additional season of something.

90SK 01-05-2008 08:33 PM

So you're in high school now. Join the club. Is it fun? Beating the social rap I hope? Fitting in? Being cool? I enjoy the luxury of transcending sociality's painful repercussions with my apathy and connections...that may sound shallow, but it's true. How about you?

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 10:21 PM

Quote:

Originally Posted by JoeDoe 2.0
Says the psychotic hentai machine :xp:

what's your point?


also lol ave

KingCheez 01-05-2008 10:32 PM

i guarantee anything i post will make thrik mad
like this



++ i hate doublefine forums, there are too many people that just suck
edit oh **** just noticed my avatar :nutz3:

90SK 01-05-2008 10:42 PM


1/63 of my ignore list in action. I don't know what you said, but I bet it was stupid. HA-HA.

zelda 41 01-05-2008 10:46 PM

my god, everyone is starting to come back :0

DarthAve 01-05-2008 11:08 PM

It's okay Cheez, I've changed considerably since. My hair's grown out, I'm more mature, I can take pictures of myself in other than 3/4 profile, my lip gloss is poppin, I carry around a bobblehead of a TV character everywhere, it's all good. :D

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 11:08 PM

Quote:

Originally Posted by 90SK
1/63 of my ignore list in action. I don't know what you said, but I bet it was stupid. HA-HA.

haha oh man that brings back memories man it feels like 1999 all over again

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 11:09 PM

Quote:

Originally Posted by Darth_Ave
It's okay Cheez, I've changed considerably since. My hair's grown out, I'm more mature, I can take pictures of myself in other than 3/4 profile, my lip gloss is poppin, I carry around a bobblehead of a TV character everywhere, it's all good. :D

let's see how fast me and cheez can get you riled up ms. mature ok go

DarthAve 01-05-2008 11:11 PM

Oh Jmac, I missed you. In an abusive dad sort of way.

zelda 41 01-05-2008 11:16 PM

Quote:

Originally Posted by Darth_Ave
It's okay Cheez, I've changed considerably since. My hair's grown out, I'm more mature, I can take pictures of myself in other than 3/4 profile, my lip gloss is poppin, I carry around a bobblehead of a TV character everywhere, it's all good. :D

i have changed too

I be vegetarian, taller (6' 1"), lost weight, now in 8th grade, have less crappy friends, and love AFI (my god, i met them in chicago in november, it was hella rad).

......and the Dark sh*t: burning in a box in hell. :P

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 11:17 PM

sup boo also you should get cotton candy flavored lip gloss i like that the best.

Det. Bart Lasiter 01-05-2008 11:18 PM

Quote:

Originally Posted by zelda 41
i have changed too

I be vegetarian, taller (6' 1"), lost weight, now in 8th grade, have less crappy friends, and love AFI (my god, i met them in chicago in november, it was hella rad).

......and the Dark sh*t: burning in a box in hell. :P

shut up you're the same.

DarthAve 01-05-2008 11:19 PM

Holy Sheep, 6''1'?

Damn, also I'm edgier, and I have braces, and I grinded on a guy at Model United Nations. xD

zelda 41 01-05-2008 11:23 PM

Quote:

Originally Posted by Darth_Ave
Holy Sheep, 6''1'?

yep yep, though i'm still mistaken as a highsk00l student all the time. :/
Some things never change.


*debateing in head to put up new pic of meself*

Samuel Dravis 01-05-2008 11:32 PM

Hi this is Sam posting because he feels like doing so. :weirdo:

zelda 41 01-05-2008 11:55 PM

Quote:

Originally Posted by Samuel Dravis
Hi this is Sam posting because he feels like doing so. :weirdo:

ello guy i never really knew that well.

*goes off to get some water*

itchythesamurai 01-06-2008 12:00 AM

Water is my favorite beverage!

Also, herro!

DarthAve 01-06-2008 01:53 AM

It's just like old times <3. Except we're missing Smon. WHERE'D HE GO I MISS HIM D:

El Sitherino 01-06-2008 02:05 AM

Davey used to be hot. Now he's nothing but teengirl-sexualangst-bait.

Anyway, this place still smells funny, like old tuna.

Det. Bart Lasiter 01-06-2008 02:12 AM

holy****it'ssith

90SK 01-06-2008 02:40 AM

Quote:

Originally Posted by Darth_Ave
It's just like old times <3. Except we're missing Smon. WHERE'D HE GO I MISS HIM D:

He probably went to jail. I'm just saying...

Samuel Dravis 01-06-2008 02:45 AM

You're just smearing his perfectly good name yeah i know

Such a waste of a name! How about give him a new one and we can smear that one too. Since it would have been created expressly for smearing, however, that means it's not a waste of a name.

El Sitherino 01-06-2008 02:50 AM

ITT: We discuss how awesome jmac, dravis and I are.

kgo.

Samuel Dravis 01-06-2008 03:17 AM

OK I will start off. Sithy is awesome because, well, he's pretty classy and picante at the same time. Jmac is awesome b/c he just is. I can't do myself since that would be virtually cheating but if I could I'd say I'm awesome because my back grows dragon wings and i breathe fire when i get angry at people. Plus the claws but those are for show, i can't use them because they might break which would be uncomfortable. Also i am a vampire.

Tarkya 01-06-2008 03:19 AM

I've changed too. I'm... er, older. And less crazy.

...

I'm still a big roleplay fantard, though. : D

Det. Bart Lasiter 01-06-2008 03:20 AM

sd is awesome because he is so zany

Det. Bart Lasiter 01-06-2008 03:28 AM

Quote:

Originally Posted by Tarkya
I've changed too. I'm... er, older. And less crazy.

...

I'm still a big roleplay fantard, though. : D

yeah **** you you aren't crazy. AT ALL


YOU HAVE FUQIN ANGERED AN EXPERT CRAZY PERSON ******* AND YOU CAN'T COMPARE OK


























:nutz3:

Tarkya 01-06-2008 03:37 AM

Quote:

Originally Posted by jmac7142
*rantyspace snipped for shortness*:

Yeeeup. Shouldn't try to be what I'm not.

I can still be silly though! That's almost natural for me! :B


All times are GMT -4. The time now is 10:03 PM.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
LFNetwork, LLC ©2002-2011 - All rights reserved.