LucasForums

LucasForums (http://www.lucasforums.com/index.php)
-   Holowan Laboratories (http://www.lucasforums.com/forumdisplay.php?f=324)
-   -   [WIP] Recruit Decklan (http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=208135)

Canaan Sadow 08-10-2011 02:42 AM

Recruit Decklan
 
Okay, so I know there are so many replace Juhani mods, because so many people dislike her, however I don't really know of many that have full voice overs and stuff. So I've started on one. And I've gotten almost all of the reskinning done. Now I'm gonna start on the dialogue and scripting. I'll post a few of the new NPCs here now...

Ancient Sith found on the Unknown World (he's able to turn Decklan to the DS if you choose to walk the DS path, otherwise you'll have to kill Decklan):
http://i1176.photobucket.com/albums/...jedi/skorm.png

Trask to Veector (Decklan's master also the PC's Jedi Master):
http://i1176.photobucket.com/albums/...di/veector.png

TimBob12 08-10-2011 03:08 AM

Looking good but seriously you need to change your sig!!!

mr_dad 08-10-2011 09:03 AM

Looks good. But wans't decklan the name of that one guy from the Star Wars Revelation film?

Bob Ta'aar 08-10-2011 11:26 AM

personally I can't really understand why someone would want to replace a Cathar with a Human, there are way too many human NPCs anyways. but that's just my personal alien-loving opinion.
good recruitment-mods can be very interesting, so keep up the ood work. although if you wanna see it through with VO, maybe a sidequest, ect. then the reskinning is by far the smallest part.

Canaan Sadow 08-10-2011 11:54 AM

Quote:

Originally Posted by mr_dad (Post 2787846)
Looks good. But wans't decklan the name of that one guy from the Star Wars Revelation film?

I have no clue, I just always liked the name Declan, but it looked boring without the k :P

Quote:

Originally Posted by Bob Ta'aar (Post 2787860)
personally I can't really understand why someone would want to replace a Cathar with a Human, there are way too many human NPCs anyways. but that's just my personal alien-loving opinion.
good recruitment-mods can be very interesting, so keep up the ood work. although if you wanna see it through with VO, maybe a sidequest, ect. then the reskinning is by far the smallest part.

I don't recall saying that Decklan was human... currently he is, but I haven't made a permanent decision on that. :P

Also I know. That's why I got the reskinning out of the way. I'm going to do VO, side quest and all that good stuff. I've gotten all my .utc and .uti items made. All I've gotta do is script, add a new part of Korriban for Decklan's sidequest and then dialogue/journal entries. :P

Canaan Sadow 08-11-2011 07:26 PM

Not sure if this is allowed, but since it has nothin to do with my previous post I hope it is, if not, feel free to correct my mistake :)

This is Decklan in a custom robe.... I might continue to reskin it, I just dunno yet. I kinda like it the way it is. lol
http://i1176.photobucket.com/albums/.../decklan_1.png

And this is a Sith group that is after Decklan...
http://i1176.photobucket.com/albums/...n_hunter_1.png

and before you comment on the way they're positioned, I do have to fix the orientation. :P


All times are GMT -4. The time now is 01:34 AM.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
LFNetwork, LLC ©2002-2011 - All rights reserved.