View Single Post
Old 04-10-2010, 02:49 PM   #11
Sabretooth
鬼龍院皐月

Sabretooth's Avatar

2. EXT DAY DESERT

In a hopeless desert near the Mexico-USA border, two parties of drug mafia have gathered to carry out a deal. One of them is EL GORDO's and the other is ROY JEFFERSON's.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Roy Jefferson fue el líder cruel y desagradable de la banda de Negro Gorila de Drogas, integrado por una orden de mando y los esclavos de América latina que trabajó con una correa, como perros.

HENCHMAN 1
So we have your deal Mr. Jefferson, hand over the cash.

ROY JEFFERSON eyes the assembly.

ROY JEFFERSON
Before you see the money, I see the powder. Because that is how the Jefferson works and the gorillas work with him, eh?

The black and latino slaves jump around excitedly and a white slavemaster throws them a bone.

There are three black bags containing the drugs. Roy personally opens.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Había dos cosas Roy Jefferson fue el más famoso por: porque un torturar, violar, marica racista, y hacer las cosas personalmente. Trabajó bajo el credo de que si desea realizar su trabajo, tiene que hacerlo personalmente.

JEFFERSON opens the first bag and smells a bag of cocaine, before signalling his men to carry the bag. A latino goes toward it in monkey-like motions and JEFFERSON whips him with a belt while laughing devilishly. He goes to open the second bag. The same. The third bag.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Pero había una cosa más, que Roy Jefferson no era conocido por - un pequeño secreto sólo él y sus altos oficiales sabían - que él nunca hizo nada personalmente. Por mucho que había un ejército de negros y latinos, también tenía un ejército de ...

He opens the bag and ALEJANDRO appears to be inside, who shoots ROY JEFFERSON in the face.

VOICEOVER, ALEJANDRO
...los parecidos.

HENCHMAN 1
Los violar a la madre de América del Norte está ejecutando una estafa! Mate a esos hijos de puta!

JEFFERSON'S HENCHMAN
KILL THOSE MOTHER****ING LATINOS!

A clash erupts and ALEJANDRO kills several members of both side, trying to make his way to a parked jeep. He throws out the driver and shoots him in the hand. Slow motion.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Habían dejado una vez me la mano, y me había levantado más fuerte que nunca. Desde entonces, cada vez que tenía que matar a alguien y no los matan, yo lo tiro en la mano. De esa manera, yo estaba haciendo más fuertes de lo que nunca antes.

ALEJANDRO drives away in the jump, rolling over an unfortunate white man. As we see him driving in the desert, he finds on the dashboard a map and a phone book with addresses.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Lo que yo había encontrado en el desierto era de más valor para mí que cualquier gota de agua. Había encontrado la primera gota de mi venganza, y esto fue suficiente para saciar mi sed, pero no mi hambre. Todavía tenía una comida completa del curso para comer.

He opens the phone book with one hand and reads up an entry, before dialling it on his NOKIA mobile phone.

ALEJANDRO
Roy Jefferson?

ROY JEFFERSON
Solomon?

ALEJANDRO
No. You and I have-

ROY JEFFERSON
Solomon, I can't hear you, what's with the ****ing-

ALEJANDRO
You shall sow the seeds you have harvested, my capitalist friend.

ROY JEFFERSON
WHAT?!

ALEJANDRO drops the call and throws the phone into the desert.

VOICEOVER, ALEJANDRO
Esta tierra, manchada con la sangre de miles de millones, ha visto incontables tiranos en su faz. Pero con cada tirano, ha habido innumerables revolucionarios más, que se han atrevido a hacer un cambio. ¿Quiénes han demostrado que el mal no vencer. Este era mi momento.

Sabretooth is offline   you may: quote & reply,