lfnetwork.com mark read register faq members calendar

Thread: dutch clan
Thread Tools Display Modes
Post a new thread. Sorry, this thread is closed. Indicate all threads in this forum as read. Subscribe to this forum. RSS feed: this forum RSS feed: all forums
Old 05-12-2004, 10:44 AM   #1
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

dutch clan

are there some dude's from holland that are interest in making a clan (PC). I don't have a name yet, or a site. i'm just looking if there is interest in mak

this section is not in use anymore

go see http://www.lucasforums.com/showthrea...hreadid=128751

Last edited by Antakah; 05-26-2004 at 04:38 PM.
Antakah is offline   you may:
Old 05-12-2004, 11:15 AM   #2
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

Ok, ik ben Nederlands, (<- bewijs) dus ik wil wel.
Doomie is offline   you may:
Old 05-12-2004, 11:22 AM   #3
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

oké beter nu nog wat meer mensen kunnen we kijken hoeveel belang stelling er voor is weet jij mischien ook een goede naam
Old 05-12-2004, 11:34 AM   #4
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

Outer Rim Garrison? Tenslotte is Nederland voor de amerikanen een soort 'Outer Rim.'
Old 05-12-2004, 03:11 PM   #5
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

mij best, nu nog wat meer members en een site en een beetje op forum's promoten
Old 05-12-2004, 06:37 PM   #6
boranchistanger
Junior Member

boranchistanger's Avatar

Best of luck. (WHat the heck are they saying? Better load up ALtavista)

Leader of the Imperial Expeditionary Force, the first clan created for Battlefront.

www.eforceclans.com
boranchistanger is offline   you may:
Old 05-13-2004, 12:50 PM   #7
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

Quote:
(WHat the heck are they saying? Better load up ALtavista)
LOL!

Ik zal zien of ik mijn broer ook kan overhalen...

Hmmmm... Lucasforums doet een beetje raar.
Old 05-13-2004, 03:17 PM   #8
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

is goed ik kijk als ik een klasgenoot kan overhallen want hij zit te twijfelen welke hij moet nemen voor de PS2 of PC en BTW ken jij goeie site's maken ikke een beetje gewoon standaard frontpage kijk maar eens www.finalfantasy-vii.tk maar das niet echt geweldig voor een clan site

Old 05-13-2004, 05:11 PM   #9
Alegis
In hiding

Alegis's Avatar

LFN Staff Member 
StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed?

Het is belangrijk dat je een schone site hebt maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent.

-"The glass is neither half-full nor half-empty: it's twice as big as it needs to be."
Alegis is offline   you may:
Old 05-14-2004, 05:27 PM   #10
tFighterPilot
Senior Member

tFighterPilot's Avatar

That sounds like that rodian language

My projects:
Snow Speeder
Kaadu

Quote:
Originally posted by yaebginn
not at all, they came here[USA] to worship God however they wanted and it was built on the principals and rules of the Christian religion.
tFighterPilot is offline   you may:
Old 05-16-2004, 07:39 AM   #11
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

When you pronounce it the american way it might, but normally it doesn't, really.
Old 05-16-2004, 04:43 PM   #12
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

ik heb al een layout voor de site gemaakt www.orgclan.nl.tt moet nog wel alle info er op zetten

Old 05-16-2004, 04:55 PM   #13
tFighterPilot
Senior Member

tFighterPilot's Avatar

Quote:
Originally posted by Doomgiver
When you pronounce it the american way it might, but normally it doesn't, really.
1. I'm not american

2. I heard german before, a lot of time, it sounds funny

My projects:
Snow Speeder
Kaadu

Quote:
Originally posted by yaebginn
not at all, they came here[USA] to worship God however they wanted and it was built on the principals and rules of the Christian religion.
tFighterPilot is offline   you may:
Old 05-16-2004, 05:00 PM   #14
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:
Originally posted by tFighterPilot

2. I heard german before, a lot of time, it sounds funny
uhem we are from Holland (Netherlands), our language is call Dutch in Englisch so it not german

ps: die link duurt veel te lang probeer deze maar http://home.zonnet.nl/she_devil/

Old 05-17-2004, 06:37 AM   #15
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

Dus zo gaat onze clansite er uit zien? Best wel cool.
Old 05-17-2004, 08:58 AM   #16
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden

Old 05-17-2004, 11:08 AM   #17
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:
Originally posted by Antakah
maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden
is niet meer nodig werk nu met dreamweaver in plaat van frontpage

Old 05-20-2004, 05:28 PM   #18
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Ik ben wel geďntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen).

Minister of Outer Rim Garrison, a Dutch multigame clan
Website - Forums - Email
Mountainforest is offline   you may:
Old 05-20-2004, 05:34 PM   #19
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

We moeten even die thread in het andere deel van het forum opduikelen (diegene waar iedereen zich voorstelt), om te kijken wat de nederlanders zijn. Dan kunnen we iedereen een berichtje sturen, wat op deze plaats in het forum komt volgens mij niemand.

P.S. Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom, het hangt van mijn vrienden af.

P.P.S. Hoe groot willen jullie zijn (niet te groot als het aan mij ligt) en op welk platform willen jullie spelen (PC voor mij en mijn vrienden)?

Website - Forums - Email
Old 05-20-2004, 05:35 PM   #20
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Quote:
Originally posted by Alegis Gensan
StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed?

Het is belangrijk dat je een schone site hebt maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent.
doe jij ook mee?

Website - Forums - Email
Old 05-20-2004, 06:15 PM   #21
Alegis
In hiding

Alegis's Avatar

LFN Staff Member 
Nope ik gaan niet aan die clan meedoen, khem daar geen goesting in wrs gaat diegene waar ik in zat voor ja daarnaar switchen (is nu bf:v)

script dat alles int midden blijft-> <center> </center>

-"The glass is neither half-full nor half-empty: it's twice as big as it needs to be."
Alegis is offline   you may:
Old 05-21-2004, 01:08 PM   #22
Milan L
Rookie

Milan L's Avatar

Quote:
Originally posted by jasperw
Ik ben wel geďntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen).
Ik ben dus een van die vrienden van jasperw. ik wil wel meedoen. Heeft ons nietige volkje ook wat inbreng in intergalactische oorlogvoering.
Milan L is offline   you may:
Old 05-21-2004, 02:17 PM   #23
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:
oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc

Old 05-21-2004, 03:13 PM   #24
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Quote:
oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc
Ik heb het liever ook niet te groot, maar aan hoeveel dacht jij? De partijen zijn maximaal 16 spelers groot, is dat een goed aantal?

De laatste vriend waar ik het over heb wil ook wel mee doen (daar horen we binnenkort wel nog wat van, hij heeft hier nog niet registered).

Moeten we ons ergens aanmelden of zo? En kunnen zij op één of andere manier helpen met iets? (Ik heb helaas geen uitgebreide ervaring met clans...)

Website - Forums - Email
Old 05-21-2004, 03:47 PM   #25
Doomie
Do the Black Mage!

Doomie's Avatar

Zeg, eh mensen... Misschien ga ik bij Hire on Demand horen... die zien er ook goed uit...
Old 05-21-2004, 04:24 PM   #26
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Je weet niet wat je doet...

De pings zijn daar waarschijnlijk tien keer zo hoog...

Nou ja, jammer, je moet het natuurlijk zelf weten...

Website - Forums - Email
Old 05-21-2004, 04:32 PM   #27
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Antakah, heb jij al nagedacht over wat specifieke zaken, zo'n beetje wat voor clan dit wordt en zo?

Website - Forums - Email
Old 05-21-2004, 05:14 PM   #28
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

nee nog niet echt kijk eerst wat alle members willen etc gewoon dat iedereen tevreden is jasperw heb jij verstand van php forum want ik kom er niet uit zo niet vraag ik wel een klasgenoot en 16 man, en dit is heel meschien een server geregeld moet zelf voor de server zorgen en kan hem dan op de school netwerk aansluiten T3 verbinding maar dat is nog niet zeker en dit is ook mijn eerste clan die ik opricht

Old 05-22-2004, 03:54 AM   #29
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Quote:
nee nog niet echt kijk eerst wat alle members willen etc gewoon dat iedereen tevreden is jasperw heb jij verstand van php forum want ik kom er niet uit zo niet vraag ik wel een klasgenoot en 16 man, en dit is heel meschien een server geregeld moet zelf voor de server zorgen en kan hem dan op de school netwerk aansluiten T3 verbinding maar dat is nog niet zeker en dit is ook mijn eerste clan die ik opricht
Ik heb niet zo veel (lees: geen) verstand van een php forum, wil je een forum op de site? Lijkt me leuk. Misschien moet je iets downloaden wat de structuur al opmaakt, ik zal eens zoeken.

Voor de rest, ik denk niet dat veel mensen een clan willen joinen als ze niet weten wat ze er zullen vinden. We kunnen misschien beter alvast het een en ander opstellen, en erbij zeggen dat er altijd nog wat verandert kan worden als mensen dat willen.

P.S Ik kom niet helemaal uit het middelste stuk: Wil je nou een klasgenoot en 16 man laten helpen met een php forum, of alleen de klasgenoot, waarbij je met de 16 man de grootte van de clan bedoeld? En wat bedoel je nou precies met die server en zo?

Website - Forums - Email
Old 05-22-2004, 04:40 AM   #30
Sjonnie
Lurker

Sjonnie's Avatar

Misschien moeten we ook de naam van de clan veranderen. Ik zou gaan voor een Nederlandse naam, zodat alleen wij, inwoners der lage landen, weten wat dit precies is. Met "the Dutch Clan" sluiten we al gauw de Belgen buiten.
Sjonnie is offline   you may:
Old 05-22-2004, 04:48 AM   #31
Milan L
Rookie

Milan L's Avatar

Quote:
Originally posted by Sjonnie
Misschien moeten we ook de naam van de clan veranderen. Ik zou gaan voor een Nederlandse naam, zodat alleen wij, inwoners der lage landen, weten wat dit precies is. Met "the Dutch Clan" sluiten we al gauw de Belgen buiten.
Sjonnie is mijn andere inlognaam. mocht je ergens sjonnie zien staan, dan weet je dat het van mij is. Op het internet speel ik ook onder de naam Sjonnie.
Old 05-22-2004, 03:29 PM   #32
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:

P.S Ik kom niet helemaal uit het middelste stuk: Wil je nou een klasgenoot en 16 man laten helpen met een php forum, of alleen de klasgenoot, waarbij je met de 16 man de grootte van de clan bedoeld? En wat bedoel je nou precies met die server en zo?
ik bedoel een klasgenoot met php forum, en ongeveer 16 man voor onze clan. nou met die server bedoel ik een game server snap je

PS de naam is Outer Rim Garrison (met dank aan doomgiver voor het bedenken)

Old 05-22-2004, 05:57 PM   #33
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

de forum heb ik af heb een tutorial gevonden op www.tweakzone.nl

hier de link dus meld hier aan

http://members.lycos.nl/antakah666/phpBB2/

ps: avtars moet nog worden geupload

Old 05-23-2004, 01:14 PM   #34
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Ziet er mooi uit, ik heb me aangemeld.

Is het de bedoeling dat ik een stukje schrijf over mezelf in die ene thread?

Naar mijn idee kunnen we beter de clan contouren al opzetten. Omdat we dat nog niet hebben gedaan ziet het er een beetje rommelig uit, en daarom willen mensen liever naar Hire at demand, daar weten ze waar we aan toe zijn.
Ik ben het met je eens dat de mensen die nog moeten komen ook hun mening in het uiteindelijke resultaat verwerkt meoetn hebben, maar we kunnen altijd zeggen dat alles wat we hebben bepaald, nog openstaat voor verandering als daar oor naar is.
Op die manier ziet deze clan er wat steviger uit, en kunnen we toch nog altijd veranderen als we willen.

P.S. Op dat andere forum heet ik Mountainforest (zo wou ik hier eigenlijk ook heten).

Website - Forums - Email
Old 05-23-2004, 03:33 PM   #35
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:
Ziet er mooi uit, ik heb me aangemeld.

Is het de bedoeling dat ik een stukje schrijf over mezelf in die ene thread?

Naar mijn idee kunnen we beter de clan contouren al opzetten. Omdat we dat nog niet hebben gedaan ziet het er een beetje rommelig uit, en daarom willen mensen liever naar Hire at demand, daar weten ze waar we aan toe zijn.
Ik ben het met je eens dat de mensen die nog moeten komen ook hun mening in het uiteindelijke resultaat verwerkt meoetn hebben, maar we kunnen altijd zeggen dat alles wat we hebben bepaald, nog openstaat voor verandering als daar oor naar is.
Op die manier ziet deze clan er wat steviger uit, en kunnen we toch nog altijd veranderen als we willen.

P.S. Op dat andere forum heet ik Mountainforest (zo wou ik hier eigenlijk ook heten).
ja het is de bedoeling dat je wat over je zelf zegt

en de contouren check http://www.lucasforums.com/showthrea...hreadid=128751

Old 05-24-2004, 01:38 PM   #36
Milan L
Rookie

Milan L's Avatar

Nu is het aan ons, garnizoensleden van het Outer Rim Garrison, om mede-lage-landen-bewoners te laten weten dat we Nederlands zijn. Daarnaast moeten wij een strategie opstellen, die staat voor het oorlogsgedrag van Nederland door de eeuwen heen.
Old 05-24-2004, 01:51 PM   #37
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

2 dingen:
1) Hie zeker ben je van het maken van de goede verdeling? Ik kan mij voorstellen dat je het liefst medic bent, daarop wil trainen, en het je dan niet uitmaakt of je bij het aanvallende of verdedigende gedeelte wil horen. Is verdelen op basis van soort mannetje niet beter (zodat je je in dat mannetje kan trainen).
2) Ik ben het liefst piloot

Website - Forums - Email
Old 05-24-2004, 03:40 PM   #38
Antakah
Rookie

Antakah's Avatar

Quote:
2 dingen:
1) Hie zeker ben je van het maken van de goede verdeling? Ik kan mij voorstellen dat je het liefst medic bent, daarop wil trainen, en het je dan niet uitmaakt of je bij het aanvallende of verdedigende gedeelte wil horen. Is verdelen op basis van soort mannetje niet beter (zodat je je in dat mannetje kan trainen).
ja je hebt gelijk maar moeten we dan niet meer members hebben en het spel zodat we kunnen zien wat iedereen z'n skills zijn en dan het gaan verdellen

ps: wie weet nu zeker dat hij in de clan wil want het is nog een beetje onduidelijk dan kan ik het op de website zetten en zeg meteen wat je skills zijn

Old 05-24-2004, 03:42 PM   #39
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Ik ben her eerlijk gezegt niet helemaal eens met je indeling. Is het niet belangrijker in te delen op het soort mannetje dat je wil spelen? Een medic hoort bijvoorbeeld niet in een specifieke categorie thuis. Jij deelt in op het werk je gaat doen in een game, en daarmee leg je ook meteen een soort standaard taktiek vast (je hebt de assault, defence en support groep al naar grote ingedeeld, terwijl dat misschien bij verschillende tactieken steeds anders kan zijn)
Bovendien is het leuk als je wat afwisseling hebt binnen het tactisch kader, soms eens aanvallen, dan weer eens verdedigen.

Het lijkt mij een beter idee om mensen naar karakter wat ze willen spelen in te delen en mensen ook nog een tweede karakter keus te geven (het lijkt mij dat dit niet definitief moet worden tot het spel uit is, mensen moeten niet aan hun karakter vastzitten voordat ze precies weten waar ze mee spelen). De leden spelen in het eerste geval met hun eerste keus, maar trainen hun tweede ook. Op die manier zijn we heel flexibiel. Als we een nieuwe tactiek willen uitproberen, of als iemand afwezig is, kunnen bepaalde mensen makkelijk switchen.

Ik wil je niet meteen de loef afsteken, maar dit is zoals ik het zie. Een goede discussie lijkt mij een gezonde basis voor een professionele en vriendschappelijke clan.

Website - Forums - Email
Old 05-24-2004, 03:54 PM   #40
Mountainforest
<insert high rank here>

Mountainforest's Avatar

Ik wil erbij, en ik wil me gaan trainen in pilot. Maar er moet bijgezegt worden dat ik het nog niet zeker (wel vrij zeker) weet (pas nadat het spel uit is, ik denk dat dat voor iedereen geld). Ik zal binnenkort wat schrijven in het forum, dat ziet er trouwens mooi uit)

We moeten proberen zoveel mogelijk vast te stellen (eventuele rangen, verschillende groepen, regels, training data, etc) zodat deze clan er solide uit ziet (hij ziet er naar mijn mening nu niet zo solide uit). MAAR mensen moeten weten dat dingen pas vaststaan NADAT het spel uit is en dat meningen van nieuwe leden worden geapricieerd, op die manier voelen mensen zich niet verplicht dingen te bepalen voordat ze weten of ze het wel willen, en hebben nieuwe leden het idee dat ze enige invloed hebben in de vorming van de clan, en dat is hele positieve propaganda.

De dingen die naar mijn idee nu belangrijk zijn:
De eerste post in die andere thread in dit forum aanpassen, meer informatie, minder spellingsfouten (beide om er solide uit te zien, zo'n beetje als hire and demand want dat ziet er goed uit), en de garantie dat er niets vaststaat. Anders gaan alle nederlanders in deze fora direct naar andere clans (wij staan niet erg hoog op de peilingen).
Andere manieren vinden om clan leden te verwerven. Desnoods haal je ze makkelijk als het spel uit is, maar dan zijn de vriendschappelijke banden minimaal. Bovendien kunnen mensen die er nu bij willen invloed op het eindresultaat uitoefenen. Mensen die een clan hebben gemaakt willen er niet zomaar weg.

Uiterraard ben ik ook meer dan bereid om wat werk te doen. Ik ben helaas geen expert op het gebied van websites, fora en servers, maar als je iets gedaan moet hebben weet je wie te vragen.

Website - Forums - Email
Post a new thread. Sorry, this thread is closed. Indicate all threads in this forum as read. Subscribe to this forum. RSS feed: this forum RSS feed: all forums
Go Back   LucasForums > Network > SWBattlefront.net (SWBF I & II) > Star Wars Battlefront > Clans Forum > dutch clan

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules